لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رژیم غذایی به اپل فیتنس پلاس اضافه می‌شود

رژیم غذایی به اپل فیتنس پلاس اضافه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک رژیم غذایی ویژه را همراه با برنامه‌های ورزشی در اختیار کاربران سرویس اپل فیتنس پلاس بگذارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل تصمیم دارد تا بخشی ویژه را نیز در اپلیکیشن Health اضافه کند که امکان ردیابی و اندازه گیری مواد غذایی در حال مصرف به صورت روزانه را خواهد داشت و امکاناتی ویژه را برای اندازه گیری میزان کالری مصرفی توسط کاربر ارائه خواهد داد.

کاربران می‌توانند در آینده نزدیک با خرید اشتراک اپل فیتنس پلاس علاوه بر دسترسی به برنامه‌های ورزشی، امکاناتی ویژه را برای دسترسی به رژیم غذایی و ردیابی میزان غذای مورد استفاده در طول روز را داشته باشند.

اپل فیتنس پلاس که سرویس اشتراک پولی فیتنس اپل است، به طور رسمی یک ساله شد. این سرویس در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی و در ۱۴ دسامبر عرضه شد.

فیتنس پلاس ابتدا برای مشتریان استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، ایالات متحده و بریتانیا قابل دسترسی بود ولی ماه گذشته، اپل آن را برای کشورهای بیشتری گسترش داد. اپل فیتنس پلاس برای اپل واچ ارائه شد که معیارهای حیاتی را طی تمرینات ردیابی می‌کند و این اطلاعات را همزمان در آیفون، آیپد یا اپل تی وی نشان می‌دهد، ضمن اینکه تمرینات جدید هر هفته اضافه می‌شوند.

تا پیش از این شرکت اپل با ارائه یک آپدیت جدید در واچ او اس یک قابلیت جدید با عنوان ثبت پیاده‌روی برای مشترکین اپل فیتنس پلاس ارائه داده بوده است که تجربه صوتی ویژه‌ای را در اپلیکیشن Workout همراه با داستان‌های الهام بخشی از افراد مختلف را هنگام پیاده روی دستگاه کاربر به اشتراک می‌گذارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت