لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس کلاود بالاخره همراه با فورتنایت برای آیفون عرضه شد

ایکس کلاود بالاخره همراه با فورتنایت برای آیفون عرضه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بازی فورتنایت را به مجموعه بازی‌های عرضه شده در سرویس ایکس کلاود در پلتفرم‌های آیفون و ایپد اضافه می‌کند.

مایکروسافت که تا پیش از این تصمیم گرفته بود تا ایکس کلاود را به صورت وب در اختیار کاربران آیفون و ایپد قرار دهد و اپلیکیشنی برای آن توسعه ندهند، حالا تصمیم گرفته تا امکان اجرای فورتنایت را به این پلتفرم‌ها بیاورد. این در حالی است که شرکت اپل به دلیل نقض قوانین توسط اپیک گیمز امکان اجرای این بازی را در آیفون و آیپد از طریق محدودیت‌های اپ استور گرفته بود.

ایکس کلود برای آیفون و آیپد که از سال گذشته عرضه شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون دانلود و نصب نرم افزاری خاص، صرفا از طریق مرورگر سافاری و مرورگرهای اینترنتی دیگر اقدام به اجرای بازی‌های ویدویی همراه با پشتیبانی از پردازش ابری کنند.

ایکس کلود یک سرویس استریم بازی مبتنی بر پردازش ابری استفاده که در زمان رونمایی و عرضه برای آیفون ها با مشکلات حقوقی مواجه شد. شرکت اپل از یک طرف قوانین محدود کننده ای برای عرضه سرویس‌های استریم در نظر گرفته بود و از طرف دیگر شرکت مایکروسافت حاضر به اجرایی کردن قوانین اپ استور نبود. طبق قوانین اپل برای عرضه سرویس‌های استریم بازی که مبتنی بر پردازش ابری هستند، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که توسعه دهنده بازی بتواند عنوان خود را به صورت جداگانه در اپ استور عرضه کند و اپل نیز حق کمیسیون ۳۰ درصدی را بابت عرضه این اپلیکیشن دریافت کند.

در گذشته فورتنایت سرویس پرداخت درون برنامه‌ای مستقل خودش را راه اندازی کرد و این کار از نظر گوگل پلی و اپ استور به عنوان تخلف شناخته شد و در نهایت این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های نرم افزاری خود حذف کرده‌اند. حال سرویس‌های پرداز‌ش‌های ابری این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند که دوباره فورتنایت را روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت