لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک در مک با مشکل کاربردی مواجه است

اپلیکیشن اپل موزیک در مک با مشکل کاربردی مواجه است

گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از کاربران کامیپوترهای مک حاکی از آن است که اپلیکیشن اپل موزیک با مشکلات کاربردی خاصی مواجه است.

این مشکل باعث می‌شود تا به صورت رندوم اپلیکیشن اپل موزیک اپلیکیشن‌های نصب شده دیگر را از داک حذف کند. این باگ مشخصا زمانی رخ می‌دهد که اپل موزیک از طریق اپ استور دانلود شده باشد و مشکل یاد شده روی تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده، فارغ از اینکه توسط خود اپل توسعه‌داده شده باشند یا توسط توسعه‌دهنده شخص ثالث ساخته شده باشند روی سیستم عامل تاثیر می‌گذارد.

شرکت اپل در حال حاضر اعلام کرده که از مشکل یاد شده اطلاع دارد، اما هنوز راهکار دقیقی برای برطرف سازی آن ارائه نداده است و معلوم نیست که چه زمانی این مشکل از بین خواهد رفت.

اپل موزیک در طول هفته‌های گذشته با مشکلات زیادی همراه بوده است. دو هفته پیش، سرورهای اپل موزیک برای برخی از کاربران سراسر جهان با مشکل مواجه شده است و برخی از کاربران برای مدت زمانی مشخص امکان دسترسی به آن را نداشتند. هر چند که اپل این مشکل را به تازگی حل کرده، اما کاربران در برخی از نقاط دنیا برای ساعاتی امکان دسترسی به این سرویس را نداشتند.

این مشکل، از دیتاسنترهای شرکت اپل نشات گرفته بود که در نهایت باعث شد تا در برخی از نقاط دنیا علاوه بر اپل موزیک، سرویس‌های آنلاین دیگر شرکت اپل نظیر اپ استور نیز قابل دسترس نباشد. با این حال گستردگی قطعی اپل موزیک نسبت به سرویس‌های دیگر شرکت اپل در این بازه بیشتر بوده است و مین موضوع دردسرهای زیادی را برای کاربران ایجاد کرده بود.

قطعی اپل موزیک در حالی اتفاق افتاده بود که در طول دو سال گذشته، هیچ اختلالی به گستردگی آن رخ نداده بود. آخرین قطعی گسترده سرویس‌های آنلاین اپل به آیکلود باز میگردد که از بامداد روز 25 دسامبر 2020 آغاز شده بود. در پی این قطعی بخش پشتیبانی اپل از طریق یک توییت اعلام کرده که این مشکل در روز 26 دسامبر توسط اپل شناسایی و در حال برطرف سازی است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت