لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ادیشن پاوربیتس پرو با همکاری یک طراحی ایرانی‌تبار ساخته شد

نسخه ادیشن پاوربیتس پرو با همکاری یک طراحی ایرانی‌تبار ساخته شد

شرکت اپل به تازگی نسخه‌ای ویژه از پاوربیتس پرو را آماده آماده عرضه به بازار کرده است. قیمت این محصول برابر با ۲۵۰ دلار است و توسط یک طراح ساکن در شهر لندن به نام «پریا فرزانه» شخصی سازی شده است.

این پاوربیتس ویژه دارای رنگ اراغوانی است و لکه‌های زرد رنگ است. البته رنگ‌های دیگر این نسخه ادیشن از پاوربیتس پرو نیز در دسترس هست و با همان قیمت در حال فروش هستند.

پریا فرزانه یک طراحی ایرانی انگلیسی است که در ایران متولد و در انگلیس بزرگ شده است. او یکی از طراحان لباس موفق در اروپا است که با ایده برداری از الگو‌های ایرانی برخی از لباس‌های خود را طراحی کرده است. او به فرهنگ بومی ایران و منطقه خاورمیانه علاقه ویژه‌ای دارد.

اپل همواره سعی می‌کند تا طراحی‌های ویژه‌ای از بیتس را آماده عرضه به بازار کند. سال گذشته در چنین روز‌هایی اپل چهار رنگ جدید را به پاوربیتس پرو اضافه کرد. نام دقیق این رنگ‌ها شامل Spring Yellow، Cloud Pink، Lava Red و Glacier هستند که در وب سایت فروشگاه آنلاین این شرکت آماده ثبت سفارش شده بودند.

پاور بیتس پرو تا پیش از این در چند رنگ محدود آماده عرضه شده بود، با این حال افزایش سطح تقاضا برای این هندزفری تمام بی‌سیم باعث شده تا شرکت اپل همانند دیگر محصولات شرکت بیتس، رنگ بندی آن را تغییر دهد و مدل‌های جدیدتری از این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که این محصول جدید از برند بیتس در وب سایت رسمی شرکت اپل آماده سفارش است و در آینده نزدیک نیز آماده عرضه به بازار خواهد شد.

در مقایسه ایرپاد با پاور بیتس پرو می‌توان گفت که هر دو هندزفری بلوتوثی شرکت اپل مجهز به تراشه هوشمند H1 به همراه امکان کنترل پخش و قطع موسیقی و مکالمه از طریق قرار دادن یا برداشتن از روی گوش هستند. با این حال وب سایت Macrumors بر این ادعا است که پاور بیتس پرو از لحاظ شدت و کیفیت صدا عملکرد بهتری نسبت به ایرپاد 2 دارد؛ از طرف دیگر حضور لایه سیلیکونی داخل گوش در پاوربیتس پرو باعث می‌شود تا صدای محیط اطراف به خوبی شنیده نشود که در برخی اوقات یک خصیصه خوب و در برخی اوقات یکی از معایب این محصول به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373