لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند ادغام سرویس‌های آیکلود را به پایان رساند

اپل فرایند ادغام سرویس‌های آیکلود را به پایان رساند

شرکت اپل پس از گذشت یک سال فرایند ادغام سرویس‌های آیکلود را به پایان رسانده است و حالا این شرکت یک سرویس یکپارچه به نام آیکلود درایو را آماده ارائه به کاربران کرده است.

در اطلاعات سند پشتیبانی این سرویس که به تازگی آپدیت شده امده است که کاربران تا پیش از این به اسناد و داده‌های ایکلود برای سینک کردن فایل‌ها وابسته بودند و حالا این سرویس‌ها با یکدیگر ادغام شده و شرکت اپل یک سرویس یکپارچه به نام آیکلود درایو را در اختیار کاربران گذاشته است.

سرویس آیکلود داکیومنت و آیکلود دیتا تا پیش از این برای سینک کردن داده‌ها مورد استفاده می‌شد که حالا از دسترس خارج شده و دیگر از آن پشتیبانی نمی‌شود. به جای آن شرکت اپل امکان دسترسی به یک سرویس جدیدتر به نام آیکلود درایو را آماده عرضه کرده است که عملکرد به مراتب بهینه‌تری دارد.

اگر کاربران تا پیش از این از دو سرویس یاد شده استفاده کرده‌اند از این پس باید آیکلود درایو خود را فعال کنند تا فایل‌های ذخیره شده در فضای ابری توسط خود را ببینند. در عین حال عملکرد باقی موارد هیچ تغییری نکرده است و همانند گذشته امکانات آن مثل سابق است و هیچ تغییری نکرده است.

شرکت اپل در جریان WWDC سال گذشته تغییراتی ویژه را در سرویس آیکلود داد. با این حال این تغییرات مربوط به ماه مه سال گذشته بود. در ماه مه سال ۲۰۲۱ شرکت اپل قول تغییراتی در سرویس آیکلود و معرفی سرویس آیکلود درایو را داده بود که حالا دقیقا پس از گذشت یکسال در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اپل در کنفرانس تابستان سال گذشته خود از سرویس جدید امنیتی خود با عنوان آیکلود پلاس رونمایی کرد. این سرویس به کاربران امکان دسترسی به امکانات امنیتی ویژه ای را می‌دهد. آیکلود پلاس به کاربران خود مجموعه‌ای از امکانات امنیتی را در قالب یک باندل ارائه میدهد که شامل یک سیستم ارتباطی VPN، ایمیل‌های شخصی و خصوصی‌تر و امکان ذخیره‌سازی تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته در فضای ابری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427