لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک گورمن: اپل همچنان دنبال تولید هوم پاد ترکیبی است

مارک گورمن: اپل همچنان دنبال تولید هوم پاد ترکیبی است

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل همچنان از دو سال گذشته به دنبال طراحی هوم پاد ترکیبی است.

این تحلیلگر در گزارش جدید خود ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا هوم پاد را با اپل تی وی ترکیب کند و یک محصول جدید را تولید و طراحی کند. این محصول دارای دوربین خواهد بود و از آن طریق کاربران امکان برقراری تماس تصویری فیس تایم را نیز خواهند داشت.

گورمن این ادعا را در پاسخ به یکی از پرسش‌های کاربران مطرح کرده‌ است که بر اساس آن شرکت اپل در تلاش است تا یک دستگاه ترکیبی از اپل تی وی و هوم پاد را تولید کند.

تا پیش از این شرکت اپل تمایل به ترکیب هوم پاد با آیپد را داشت. بر این اساس قرار بود که هوم پاد مجهز به یک نمایشگر لمسی بزرگ شود که علاوه بر نمایش محتوای تصویری، امکان برقراری تماس تصویری را نیز داشته باشد. البته گزارش‌هایی هم نشان می‌داد که محصول ترکیبی هوم پاد و اپل تی وی به زودی عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها اپل برای توسعه لوازم جانبی خانگی و صوتی دست به خلق این ابتکار زده و کار خود را با توسعه اولیه اسپیکر هوم پاد مجهز به نمایشگر داخلی و خلق دستگاهی با قابلیت‌های هوم پاد و یک دوربین فیس تایم و اپل تی وی آغاز کرده است. به نظر می‌رسد رقابت برای اسپیکرهای دارای صفحه نمایش در حال افزایش است و به همین دلیل نیز سال گذشته اپل اسپیکرهای هوم پاد مینی و ماه گذشته آپدیت ست‌تاپ‌باکس اپل تی وی را عرضه کرد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که انتشار آپدیت نسبتا کوچک اپل تی وی 4K که ماه گذشته اعلام شده بود، دستگاه ترکیبی جدید هوم پاد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در خط تولید اپل تی وی ارائه می‌کند.

اپل در حال عرضه بلند گوی رده بالا با صفحه لمسی است که بتواند با بازار موفقیت آمیز تولید کنندگان اسپیکرهای هوشمند نظیر گوگل و آمازون رقابتی سرسختانه تر داشته باشد. هوم پاد جدید دارای یک آیپد و یک دوربین برای چت ویدیویی است که از آن طریق کاربر در جای اتاق می‌تواند تماس تصویری را برقرار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427