لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش مشترکین نتفلیکس در پی تحریم روسیه

کاهش مشترکین نتفلیکس در پی تحریم روسیه

نتفلیکس به تازگی گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده که برای اولین بار در طول ۱۰ سال گذشته این سرویس با کاهش قابل توجه مشترکین همراه شده است.

نتفلیکس اعلام کرده که ۲.۵ میلیون مشترک را در سه ماهه اول ۲۰۲۲ از دست داده است که دلیل این موضوع تحریم‌های اعمال شده در روسیه است. پس از تحریم روسیه به دلیل حمله به اوکراین، نتفلیکس دیگر قادر به ارائه خدمات به کاربران روسی نیست و همین موضوع باعث شده تا دست کم ۷۰۰ هزار مشترک در این کشور را از دست بدهد. علاوه بر این بدون در نظر گرفتن کاربران روسیه، ۵۰۰ هزار نفر در سراسر جهان دست از خرید اشتراک این سرویس کشیده‌اند.

البته تمام موضوع کاهش مشترکین نتفلیکس به تحریم روسیه باز نمی‌گردد؛ چرا که این سرویس در سه ماهه گذشته بیش از ۶۰۰ هزار مشترک را در آمریکا و کانادا نیز از دست داده است.

در گزارشی که نتفلیکس به سهارم‌داران خود از درآمد سه ماهه گذشته منتشر کرده، مشخص شده که میزان تمایل کاربران در بسیاری از کشورهای جهان برای خرید اشتراک این سرویس کاهش پیدا کرده‌ است. این سرویس تخمین می‌زند که ۲۲۲ میلیون خانه‌وار به صورت مشترک با ۱۰۰ میلیون دیگر از سرویس پولی‌اش استفاده می‌کنند که این موضوع نیر باعث شده تا درآمد نتفلیکس کاهش پیدا کند. این در حالی است که نتفلیکس تا پیش از این اقداماتی برای محدودسازی تعداد دستگاه‌های متصل به یک اکانت در نظر گرفته بود.

با توجه به این موضوع نتفلیکس اعلام کرده که محدودیت‌ها موثرتری را برای استفاده مشترک از یک اکانت در نظر خواهد گرفت. نتفلیکس در حال حاضر علاوه بر کشورهای اصلی فعالیت خود در کشورهای شیلی، کاستاریکا و پرو نیز امکان استفاده از یک اکانت مشترک را بین کاربران ارائه داده است که این موضوع تاحدودی روی روند کاهش تمایل به خرید اشتراک جدید این سرویس نیز تاثیرگذار بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420