لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از کارکنان اپل پارک به دلیل احتمال موقعیت خطر از ساختمان خارج شدند

برخی از کارکنان اپل پارک به دلیل احتمال موقعیت خطر از ساختمان خارج شدند

بنابر گزارشی از وب‌سایت خبری NBC Bay Area، عده کمی از کارکنان اپل از ساختمان اپل پارک در کوپرتینو کالیفرنیا تخلیه شدند. اطلاعات کمی از این رویداد موجود است، اما این سایت خبری می‌گوید که بخشی از این ساختمان تخلیه شده است.

بنابر اظهارات کاپیتان جاستین استوک‌من از دپارتمان آتش نشانی منطقه سانتا کلارا، اولین امدادگران یک بسته حاوی مواد سفید ناشناخته پیدا کردند که با تصور مضر بودن آن، کارکنان آن بخش از ساختمان تخلیه شدند.

در آخرین به‌روزرسانی مشخص شد که این ماده مورد ارزیابی قرار گرفته و ساختمان پاک به نظر می‌رسد، بنابراین کارکنان مجاز شدند به دفتر کار خود برگردند. همچنین مقامات به جزئیات این ماده اشاره نکرده‌اند.

هنوز دلیل این رویداد معلوم نیست با این حال آنچه در گزارش‌ها منتشر شده حاکی از وجود «مواد مخاطره‌آمیز» عنوان شده است و مشخص نیست که این مواد تا چه حد مخاطره‌‌آمیز هستند و برای کارکنان و محیط زیست این مجموعه تا چه میزان آسیب‌زا خواهند بود. همچنین مشخص نشده که این مواد مخاطره‌آمیز به چه صورتی وارد این مجموعه شده است با این حال مقامات محلی ادعا کرده‌اند که در آینده این موضوع را به اطلاع عموم خواهند رساند.

گفتنی است که اپل پارک در منطقه سانتاکلارای ایالت کالیفرنیا  از مدرن‌ترین و ایمن‌ترین ساختمان‌ها و مجموعه‌های تجاری محسوب می‌شود که در هر بخش از آن تجهیزاتی ویژه برای مدیریت میزان مصرف انرژی و حفظ ایمنی کارکنان و محیط‌زیست در نظر گرفته شده است. با این حال بروز این اتفاق ممکن است برای چهره ایمن این مجموعه تجاری و در نهایت شرکت اپل گران تمام شود و رخدادهایی ویژه را برای شرکت اپل در پی داشته باشد.

گفتنی است شرکت اپل از سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت تدریجی تیم‌های کاری خود را به اپل پارک انتقال داد و از همان سال نیز رویدادهای خود را در سالن آمفی تئاتر استیو جابز برگزار کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت