لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده کنفرانس Peek Performance در ان آی سی

پوشش زنده کنفرانس Peek Performance در ان آی سی

همراهان خوب ان آی سی؛ با پوشش زنده یک کنفرانس دیگر از شرکت اپل همراه شما خواهیم بود. پوشش زنده کنفرانس Peek Performance را می‌توانید ساعت ۹ شب فردا سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ از منابع رسمی ان آی سی در شبکه‌های اجتماعی و آپارات مشاهده کنید.

در جریان این رویداد قرار است شرکت اپل از محصولات میان‌رده جدید خود شامل آیفون اس ای ۳، آیپد ایر ۵ و مک بوک پرو ۱۳ اینچ با پردازنده M1 Pro و M1 Max رونمایی کند. محصولاتی نظیر مک استودیو و مانیتور Apple Studio Display نیز احتمال رونمایی در جریان این رویداد را خواهند داشت. با این حال در مورد رونمایی از این محصولات جدید در جریان رویداد فردا ابراز تردید نیز شده است.

دعوتنامه مربوط به این کنفرانس روز پنجشنبه هفته گذشته منتشر شد و مشخص شد که این رویداد قرار است به صورت تمام دیجیتالی برگزار شود و همانند رویدادهای سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت یک ویدیوی از پیش ضبط شده آماده انتشار می‌شود. ویدیوی این کنفرانس فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه برای اولین بار به صورت لایو استریم می‌شود و پس از آن نیز کاربران می‌توانند بازپخش آن را مشاهده کنند.

ان آی سی نیز طبق رسم همیشگی خود این رویداد را به صورت زنده و همراه با گزارش فارسی از طریق منابع رسمی خود منتشر خواهد کرد. برای مشاهده این رویداد می‌توانید به اینستاگرام ان آی سی مراجعه کرده و در زمان انتشار آن در بخش لایو ویدیو آن را مشاهده کنید.

همچنین خبرهای مربوط به این رویداد را می‌توانید در مجله ان آی سی مطالعه کنید و پس از برگزاری این رویداد نیز تمامی محصولات آن به محض آماده شدن برای عرضه، در بخش فروشگاه قابل خریداری خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر وب سایت ان آی سی و صفحات رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420