لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه چیز‌هایی را نباید از رویداد هشتم مارس انتظار داشته باشیم؟

چه چیز‌هایی را نباید از رویداد هشتم مارس انتظار داشته باشیم؟

اولین رویداد اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی با عنوان Peek Performance قرار است فردا برگزار شود که در آن محصولاتی نظیر آیفون SE جدید، آیپد ایر و حداقل یک مک جدید معرفی و رونمایی خواهند شد.

به نظر می‌رسد اپل سال پرمشغله‌ای برای معرفی محصولات جدید خود دارد و امسال شاهد رونمایی از محصولاتی شامل چند مک جدید،‌ سه اپل واچ و آیفون‌های جدید و موارد دیگر خواهیم بود.

با این حال قرار نیست تمامی محصولات اپل در جریان رویداد فردا رونمایی شوند. در این مطلب به فهرستی از محصولاتی اشاره شده است که بعید به نظر می‌رسد اپل آن‌ها را در رویداد هفته آینده معرفی کند و احتمالا به سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد.

آیمک بزرگ‌تر با پردازنده اپل سیلیکون

انتظار می‌رود اپل در رویداد فردا، حداقل یک مک جدید معرفی کند، اما بعید به نظر می‌رسد آیمک اپل سیلیکون با سایزی بزرگ‌تر از ۲۴ معرفی شود. اپل در گذشته آیمک جدید را با طراحی متفاوت و با اندازه ۲۴ اینچ و مجهز به تراشه M1 عرضه کرده است. اما آیمک ۲۷ اینچی همچنان با همان طراحی قدیمی ۱۰ سال پیش اپل تولید می‌شود.

شایعات نشان می‌دهند که آیمک اپل سیلیکون ۲۷ اینچی مجهز به تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس، فناوری مینی ال ای دی در صفحه نمایش همراه با پروموشن و طراحی مشابه دسکتاپ ۲۴ اینچی تولید می‌شود، اما همچنان قرار نیست که در جریان رویداد فردا این محصول رونمایی شود.

ایرپاد پرو نسل دوم

آنچه از رویداد هشتم مارس انتظار نمی‌رود

بنابر شایعات منتشر شده، ممکن است ایرپاد پرو نسل دوم امسال عرضه شود، ولی احتمالا تاریخ رونمایی آن در رویداد هشتم مارس نخواهد بود. ایرپادهای پرو از اولین عرضه آن‌ها در سال ۲۰۱۹ تاکنون به‌روزرسانی نشده‌اند و فقط در اکتبر گذشته قاب مگ سیف به آن‌ها اضافه شد.

انتظار می‌رود نسل دوم هدفون‌های رده بالای اپل دارای طراحی فشرده‌تر، پشتیبانی از ویژگی Lossless audio، قاب شارژ و قابلیت امکان ردیابی سلامت باشد.

هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده در هشتم مارس

شایعات نشان می‌دهند که احتمالا هدست واقعیت افزوده اپل یکی از بزرگترین محصولات این شرکت در سال جاری باشد، اما ظاهرا برای آن باید بیشتر صبر کرد. با وجود اینکه اپل زمان قابل توجهی را برای این محصول صرف کرده، ولی انتظار نمی‌رود در رویداد فردا رونمایی شود.

ابتدا قرار بود در کنفرانس WWDC ماه ژوئن از این محصول رونمایی شود، اما با توجه به برخی مشکلات و تاثیر آن بر جدول زمان‌بندی، احتمالا در اواخر سال جاری رونمایی و در اوایل ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

آیفون ۱۴ و اپل واچ‌های جدید

رویداد هشتم مارس اپل

اپل همواره آیفون‌های پرچمدار و اپل واچ‌های خود را در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر عرضه می‌کند، بنابراین انتظار نمی‌رود آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ هفته آینده معرفی شوند. در عوض می‌توان منتظر بود که این شرکت از آیفون SE رده پایین خود رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت