لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک استودیو محصولی ترکیبی از مک مینی و مک پرو

مک استودیو محصولی ترکیبی از مک مینی و مک پرو

اپل در تلاش برای تولید کامپیوتری جدید با عنوان مک استودیو است که قرار است به عنوان کامپیوتری با بازدهی میانی مک مینی و مک پرو آماده عرضه به بازار شود.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac شرکت اپل در تلاش است تا کامپیوترهای میان‌رده و رده بالا را با بازدهی مناسب برای کارهای خانگی تا حرفه‌ای با عنوان مک استودیو توسعه دهد. این کامپیوترها قرار است با پردازنده‌های اپل سیلیکون و مشخصا تراشه M1 Max است که قدرت مناسب برای اجرای نرم افزارهای مختلف را همراه با وظایف گوناگون در قالب یک کامپیوتر دسکتاپ فراهم می‌آورد.

خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر کرده بود. در این اطلاعات پیشین سخن از عرضه نسخه فشرده و کوچک شده مک پرو به میان آمده بود که حالا نام آن نیز مشخص شده که احتمالا همان مک استودیو خواهد بود.

شرکت اپل تصمیم دارد تا مک استودیو را در سایز کوچکتر، همراه با قدرت پردازش بسیار بالا طراحی و توسعه دهد و کاربران بتواند به صورت روزمره و حرفه‌ای از آن استفاده کنند.

9to5mac اعلام کرده بود که شرکت اپل در حال توسعه این محصول تحت پروژه‌ای با عنوان J375 است و در آینده نزدیک نیز کاربران می‌توانند از آن همراه با ماوس و کیبورد و نمایشگر مجزا استفاده کنند.

علاوه بر این شرکت اپل تصمیم دارد تا از نسخه‌ای بهبود یافته از M1 Max در این محصولات استفاده کند که احتمالا دارای ۴۰ هسته پردازش مرکزی و ۱۲۸ هسته پردازش گرافیکی است.

این شایعات در حالی مطرح شده که برخی از تحلیلگران امروز اعلام کرده‌اند که شرکت اپل ممکن است در سال ۲۰۲۲ میلادی اقدامی برای رونمایی از مک پروی مبتنی بر اپل سیلیکون نکند و به جای آن فقط مک استودیو را رونمایی کند. مینگ چی کو اعلام کرده که مک پرو جدید احتمالا در سال ۲۰۲۳ یا ۳۰۳۴ آماده عرضه به بازار می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373