لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکنان اپل بالاخره به سرکار خود باز می‌گردند

کارکنان اپل بالاخره به سرکار خود باز می‌گردند

بنابر گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل تاریخ ۱۱ آوریل را به عنوان ضرب‌الاجل بازگشت کارکنان ساکن در آمریکا به سرکارها تعیین کرده است و اعلام کرده که همه افراد باید به محیط کاری خود بازگردند.

اپل در حال برنامه‌ریزی برای شیوه کاری هیبرید است؛ به این معنا که افراد ترکیبی از کار در شرکت و خانه را برعهده خواهند گرفت. این گزارش بیان می‌کند که کارمندان اپل تا ۱۱ آوریل باید در هفته دست‌کم یک روز به صورت حضوری کار کنند، تا دوم ماه مه ۲۰۲۲ نیز قرار شده تا کارکنان در هفته دو روز و تا ۲۳ ماه مه در هفته سه روز به صورت حضوری به کار خود ادامه دهند

روزهای کار حضوری شامل دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه می‌شوند و اکثر کارمندان این امکان را دارند که از راه دور در روزهای چهارشنبه و جمعه کار کنند.

تیم کوک مدیر عامل این شرکت در یادداشتی به کارکنان خود گفت که برای اکثر کارکنان، برگشتن به شرکت و کار حضوری نشان‌دهنده نقطه عطفی جدید است و این موضوع نشانه خوبی برای مدیران اپل است تا آن‌ها بتوانند همکارانشان تعامل کاملتری داشته باشند. این موضوع از دیدگاه تیم کوک نقش مهمی در زندگی همه کارکنان اپل دارد و از طرف دیگر ممکن است برای برخی ناراحت‌کننده باشد.

اپل قرار بود این برنامه را در ماه فوریه اجرا کند، اما با طولانی شدن مدت زمان شیوع کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن این تصمیم به تعویق افتاد. بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره کاهش این بیماری در ایالات متحده، اپل برگشتن کارمندان به شرکت را الزامی کرد.

از زمان شیوع همه‌گیری تاکنون، اکثر کارمندان اپل در خانه کار کرده‌اند و مدیران این شرکت به طور واضح به کارکنان گفته‌اند که در نهایت بعد از ایمن‌تر شدن وضعیت به شرکت بازگردند، گرچه این موضوع با مخالفت برخی از کارمندان مواجه شد.

تیم کوک در ژوئن سال گذشته در یادداشتی به کارکنان خود گفت که در وضعیت پیش آمده که موجب جدایی تیم‌های کاری اپل از هم شده است؛ او ابراز امیدواری کرد که استفاده از ویدیو کنفرانس‌ها، فاصله بین کارکنان را کم کند.

ناگفته نماند که اپل چند روز بعد از اعلام تصمیم گوگل مبنی بر بازگشتن کارکنان به این شرکت، تصمیم نهایی خود را عملی کرده‌ است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420