لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکتیویژن بلیزارد و اپیک گیمز فروش خود در روسیه را متوقف کردند

اکتیویژن بلیزارد و اپیک گیمز فروش خود در روسیه را متوقف کردند

اکتیویژن بلیزارد و اپیک گیمز فروش بازی‌های جدید خود در روسیه را به حالت تعلیق درآورده‌اند و دنیل آلگر، رئیس اکتیویژن بلیزارد، آن را در یک نامه سرگشاده به همه کارکنان خود اطلاع داد. این حرکت، کاربران روس را از انجام معاملات جدید با این شرکت‌هایی نظیر  فروش بازی‌ها و خریدهای درون بازی منع کرده است.

این بیانیه مطبوعاتی مشخص نکرده که ممنوعیت جدید شامل بازی‌های دیجیتال و فیزیکی یا متوجه همه یا یکی از آن‌ها می‌شود یا خیر. با این وجود، اکتیویژن بلیزارد برخی مشارکت‌ها را با کارکنان خود در اوکراین برجسته‌تر کرده و منابعی را برای کارگران متاثر از جنگ روسیه علیه اوکراین فراهم کرده است.

ناگفته نماند که بحران اوکراین در زمان حساسی از تاریخ فعالیت شرکت اکتیویژن بلیزارد اتفاق افتاده است، زیرا این شرکت در سال گذشته به اتهام ترویج فرهنگ ناسالم در محل کار، با انتقادهایی همواره مواجه بوده است.

آلگر در این نامه گفت که هر کاری برای کمک به کارکنان خود و خانواده‌هایشان برای سالم نگه‌دارشتن محیط کاری انجام می‌دهد. او همچنین گفت که اگر کسی در هر زمان به کمک نیاز داشت، بی‌درنگ به مدیر یا رئیس منابع انسانی محلی خبر دهد. او یادآوری کرد که برنامه کمک به کارکنان در دسترس کسانی است که در این زمان دشوار به حمایت عاطفی نیاز دارند.

مایکروسافت نیز فروش محصولات و خدمات خود را در روسیه و بلاروس ممنوع کرده است و نه تنها شامل بازی‌های ایکس باکس می‌شود، بلکه محصولات مرتبط با ویندوز، آفیس، مایکروسافت ۳۶۵ و سایر موارد را ممنوع اعلام کرده است.

الکترونیک آرتز نیز تیم‌های روسیه را از بازی‌های FIFA و NHL حذف و سپس تمام فروش‌های خود را در روسیه و بلاروس متوقف کرد.

سی دی پراجکت رد توسعه‌دهنده سایبرپانک ۲۰۷۷، محصولات دیجیتال و فیزیکی خود را برای فروش در هر دو کشور روسیه و بلاروس ممنوع کرده است، اما اکتیویژن بلیزارد فروش محصولات خود را در بلاروس شریک اقتصادی روسیه، متوقف نکرده است.

اپیک گیمز نیز بعد از اکتیویژن بلیزارد کسب و کار خود را در روسیه متوقف و اعلام کرد این ممنوعیت شامل بازیکنان بلاروس نمی‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420