لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نمایشگرهای مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد

عرضه نمایشگرهای مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد

بنابر گزارشی از دیجی‌تایمز، به نظر می‌رسد اپل در حال افزایش تولید تراشه مینی ال ای دی و اضافه کردن تولید‌کنندگان بیشتری به زنجیره تامین برای مواجهه با تقاضا برای دستگاه‌های جدید در سال ۲۰۲۲ است.

اپل استفاده از فناوری مینی ال ای دی را از سه سال پیش تاکنون توسعه داده است و در حال حاضر آن را در دستگاه‌های مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها شامل Pro Display XDR، آیپد پرو 12.9 اینچی و مک بوک پرو رده بالا است.

انتظار می‌رود این شرکت چندین دستگاه با نمایشگر مینی ال ای دی در خط تولید خود برای عرضه در سال جاری داشته باشد که شامل آیپد پرو 11 اینچی، آیمک پرو 27 اینچی، مک بوک ایر بازطراحی شده و حتی نمایشگرهای خارجی جدید است.

شرکت اپیستار تایوان در حال حاضر تامین‌کننده اصلی تراشه‌های مینی ال ای دی است، اما با افزایش تولید دستگاه‌های مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی، اپل مجبور می‌شود به دنبال تامین‌کنندگان بیشتری باشد.

دیجی‌تایمز با استناد به منابع صنعتی ادعا می‌کند که شرکت سانان اپتوالکترونیکز چین به طور قابل توجهی قیمت‌های خود را نسبت به تامین‌کنندگان اپل کاهش داده است و اخیرا نیز به این شرکت گواهی‌نامه تامین تراشه‌های مینی ال ای دی برای نمایشگرهای با نور پس‌رمینه اعطا شده است.

طبق اطلاعات دیجی‌تایمز، انتظار می‌رود به دلیل موفقیت‌های مداوم مدل های مک بوک پرو رده بالا و عرضه دستگاه‌های جدید، تقاضای اپل برای فناوری نمایشگر مینی ال ای دی در سال جاری میلادی، به طور چشمگیری افزایش یابد.

برای مواجهه اپل با رشد تقاضا، اپیستار در حال گسترش امکانات خود در چین برای افزایش تولید در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ است و سانان اپتوالکترونیکز می‌تواند ارسال را در همان زمان را شروع کند.

فناوری نمایشگر مینی ال ای دی که تحت برند اپل با عنوان نمایشگرهای Liquid Retina XDR نامگذاری شده است، می‌تواند سیاهی تیره‌تر و عمیق‌تر با کنتراست کلی بهتر ارائه ‌کند، گرچه برخلاف نمایشگرهای او ال ای دی، می توانند تحت تاثیر پدیده Blooming قرار بگیرند.

نمایشگرهای مینی ال ای دی می‌توانند رنگ‌ها را غنی‌تر و روشن‌تر ارائه کنند و مزایای دیگری از جمله طراحی باریک‌تر، افزایش کارایی انرژی و کاهش خطر سوختگی یا تخریب ارائه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت