لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو بازی Returnal و It Takes Two نامزد جایزه بازی بفتا شدند

دو بازی Returnal و It Takes Two نامزد جایزه بازی بفتا شدند

بازی It Takes Two یک بازی تعاملی است که درباره یک خانواده از هم پاشیده است و عنوان اکشن Returnal در رقابت بفتا امسال پیشتاز هستند.

دو بازی Returnal و It Takes Two، هر کدام برای هشت ماسک طلایی معروف نامزد شده‌اند. بفتا از سال ۲۰۰۴ در حال بررسی و شناسایی تاثیر فرهنگی بازی‌ها است و این جوایز بی شک معتبرترین در صنعت بازی هستند.

همچنین بازی‌های Ratchet and Clank، Forza Horizon 5، Psychonauts 2 و Deathloop در گروه‌بندی‌های چندگانه نامزد دریافت جایزه بفتا شده‌اند.

این مراسم طی دو سال گذشته به دلیل شیوع همه‌گیری به صورت مجازی برگزار شد، اما ممکن است امسال به صورت حضوری در لندن و هفتم آوریل انجام شود.

با گسترش بازی‌های چند نفره آنلاین در سال‌های اخیر، موفقیت این بازی‌ها مثالی است از اینکه بازیکنان خواستار کسب تجربیات بیشتری برای برقراری ارتباط در یک اتاق با افراد دیگر هستند که بدون شک با همه‌گیری و قرنطینه، تشدید شد.

بازی Returnal تجربه ترسناک تاریک، آینده‌نگر و روان‌شناختی است که دارای انفجارهای اکشن و دیوانه‌کننده است. این بازی در مراسم  Develop: Star Awards به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و اکنون در بخش‌هایی مثل بهترین بازی، بهترین طراحی و دستاورد فناوری نامزد شده است.

ارزش صنعت بازی‌ها در رسانه‌های اصلی از طریق تاثیر مالی آن‌ها مشاهده می‌شود که در بریتانیا ارزشی معادل ۷ میلیارد پوند برای اقتصاد این کشور داشته است.

جوایز بازی‌های بفتا فرصت‌هایی را برای تمرکز بر تاثیر فرهنگی این بازی‌ها بر زندگی مردم ارائه می‌کند. برندگان این مراسم توسط هیئتی از داوران این صنعت انتخاب می‌شوند، گرچه عموم مردم می‌توانند به EE Game از جایزه سال نیز رای بدهند.

مدیران پلی استیشن، اکنون بسیار خوشحال هستند، زیرا دوتا از عناوین بازی‌های آن‌ها در لیست نامزدها به چشم می‌خورد، گفتنی است که پلی استیشن ۵، به لحاظ فناوری و ایجاد یک گیم‌پلی جذاب، بهترین کنسول شناخته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420