لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه در رویداد هشتم مارس اپل انتظار می‌رود :: قسمت دوم

آنچه در رویداد هشتم مارس اپل انتظار می‌رود :: قسمت دوم

اولین رویداد بهاری اپل در تاریخ هشتم مارس به صورت دیجیتال برگزار می‌شود، در این رویداد چند به‌روزرسانی جدید معرفی خواهد شد که شامل یک نسخه جدید از آیفون SE، یک آیپد ایر و حداقل یک مک اپل سیلیکون است. در قسمت اول به معرفی آیفون SE و  آیپد ایر پرداختیم و اکنون مطلب را ادامه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مک مینی

اپل در سال ۲۰۲۰ مک مینی رده پایین خود را با تراشه M1 به‌روزرسانی کرد و اکنون نوبت به مک مینی رده بالاتری برای به‌روزرسانی می‌رسد. شایعات نشان می‌دهند که با حذف تراشه‌های اینتل از مک مینی، دستگاه جدید به تراشه‌های M1  پرو و مکس مجهز خواهد شد.

 آنچه در رویداد هشتم مارس اپل انتظار می‌رود :: قسمت دوم

تراشه‌های M1 پرو و مکس دارای پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای با هشت هسته قدرتمند و دو هسته با کارایی بالا است، گرچه یک نسخه هشت هسته‌ای در مک بوک پرو ۱۴ اینچی استفاده خواهد شد.

همان طور که برای عملکرد GPU، تراشه M1 پرو مجهز به پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای است، M1  مکس نیز دارای تراشه ۳۲ هسته‌ای است. یک گزینه ۲۴ هسته‌ای رده پایین‌تر در دست ساخت وجود دارد که ممکن است در مک مینی استفاده شود.

تراشه M1 پرو از رم ۳۲ گیگابایتی و M1 مکس از رم ۶۴ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین مک مینی جدید به پشتیبانی از رم ۶۴ گیگابایتی ادامه خواهد داد. نسخه M1 مک مینی محدود به رم ۱۶ گیگابایت است.

شایعات نشان می‌دهند که مک مینی دارای بدنه کوچک‌تر و مجهز به رویه پلکسی گلس و یک طرح دو رنگ است. اگر اپل در حال معرفی یک رنگ جدید باشد، احتمالا رنگ خاکستری فضایی، یا نقره‌ای مشابه آیمک ۲۴ اینچی خواهد بود، اما رنگ‌های جدید در این مرحله فقط حدس و گمان هستند.

گفته می‌شود مک مینی جدید اپل مجهز به چهار پورت تاندربولت، دو پورت USB-A، یک پورت اترنت و یک پورت HDMI همراه با کابل شارژ مغناطیسی به کار رفته در آیمک ۲۴ اینچی است.

مک بوک پرو ۱۳ اینچی

برخی شایعات نشان می‌دهند که اپل یک نسخه آپدیت مک بوک پرو ۱۳ اینچی در رویداد بهار معرفی می‌کند، اما معلوم نیست که دقیقا تراشه M2 در آن به کار رفته باشد. سایر مک‌ها مثل مک بوک ایر بازسازی شده قرار است مجهز به تراشه M2 باشند که تا آخر سال عرضه نخواهند شد.

 آنچه در رویداد هشتم مارس اپل انتظار می‌رود :: قسمت دوم

احتمالا مک بوک ایر ۱۳ اینچی بازسازی شده، تغییر عمده‌ای در طراحی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد شبیه نسخه نسل قبلی باشد، گرچه اطلاعات مختلطی درباره تاچ بار وجود دارد. مارک گورمن گفت که اپل تاچ بار را از مک بوک پرو ۱۳ اینچی حذف خواهد کرد، در حالی که برخی دیگر از شایعات می‌گویند که باقی خواهد ماند.

مک بوک پرو ۱۳ اینچی رده پایین مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی نخواهد بود و انتظار نمی‌رود از رفرش ریت پروموشن ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

احتمالا تراشه M2 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای همانند M1 است، اما ممکن است بر اساس نوود کوچک‌تری ساخته شود که سرعت و کارایی آن بهبود یافته می‌شود.

قاب‌های رنگی جدید آیفون

رنگ‌های جدید قاب آیفون، اواخر فوریه در توییتری منتشر شده که احتمالا این قاب‌ها در رویداد مارس عرضه می‌شوند. رنگ های جدید شامل آبی روشن، سبزآبی تیره‌، سایه نارنجی و زرد است. این رنگ‌ها احتمالا در قاب آیپد و بند اپل واچ مشاهده خواهد شد.

پوشش رویداد

اپل این رویداد را به طور زنده در هشتم مارس از طریق وب‌سایت رویدادهای اپل، یوتیوب و اپلیکیشن اپل تی وی در همین دستگاه و سایر پلتفرم‌ها پخش خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427