لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیسبوک قابلیت حریم خصوصی اپل را برای تبلیغات مضر می‌داند

فیسبوک قابلیت حریم خصوصی اپل را برای تبلیغات مضر می‌داند

شرکت متا و زیرمجموعه آن فیسبوک، قابلیت حریم خصوصی اپل را برای شرکت‌های تبلیغاتی مضر دانسته‌اند و بنابر گفته یک تحلیلگر، اقدامات حریم خصوصی شاید بزرگترین چالش این شرکت تا به حال باشد.

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد حذف هدف‌گذاری علاقمندی کاربران فیسبوک و اینستاگرام یا همان ردیابی فعالیت‌های آن‌ها، با اجرای قانون حریم خصوصی اپل می‌تواند موجب ترک کسب و کارهای این پلتفرم‌ها و رفتن آن‌ها به سمت تبلیغات گوگل باشد.

برخی از صاحبان کسب و کارها که از طریق تبلیغات خود در فیسبوک و اینستاگرام، حرفه خود را توسعه داده‌اند، اکنون درباره قانون حریم خصوصی اپل و صدمات آن می‌گویند.

مارتا کروگر می‌گوید که کسب و کار خود را با عنوان Giften Market راه‌اندازی کرده و تمام بودجه تبلیغات خود را در فیسبوک و اینستاگرام صرف کرده است. هنگامی که اپل سال گذشته قابلیت شفافیت حریم خصوصی اپلیکشن‌ها را برای پلتفرم موبایل معرفی کرد و ردیابی کاربران را محدود ‌کرد، او گفت هزینه‌ها برای جذب مشتریان تا ۱۰ برابر افزایش یافت. در ماه اکتبر او همه بودجه تبلیغاتی خود را صرف جستجوی تبلیغات در گوگل کرد.

تغییر حریم خصوصی به قلب کسب و کارهای متا ضربه زده است، به طوری که اوایل این ماه، متا گفت انتظار می‌رود درآمد حاصل از فروش امسال این شرکت  به ۱۰ میلیارد دلار برسد که به دلیل تغییرات ایجاد شده توسط اپل است، زیرا اپلیکیشن‌ها برای ردیابی فعالیت‌ها و اشتراک‌گذاری آن، باید از کاربران اجازه بگیرند.

شرکت متا ادعا کرده است که به نتیجه نهایی این تغییر اهمیتی نمی‌دهد و نگران کسب و کارهای کوچک است. همچنین سیاست ضربه زننده اپل، دست‌یابی به مشتریان را برای کسب و کارها در هر اندازه‌ای، دشوارتر و پر هزینه‌تر می‌کند.

مدیران اجرایی و تحلیلگران صنعت تبلیغات می‌گویند که اپل، مدل کسب و کار متا را کاملا مختل کرده است. این تغییر می‌تواند با تمرکز بر فناوری دیجیتال، مانع نوآوری در پلتفرم متا شود. فیسبوک امپراتوری خود را بر توانایی دسترسی به جزئیات محرمانه درباره رفتار کاربران در اینترنت بنا کرده و اپل این بازی را تغییر داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427