لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغات بین‌المللی فیسبوک برای کاربران روسیه تحریم شد

تبلیغات بین‌المللی فیسبوک برای کاربران روسیه تحریم شد

حمله روسیه به اوکراین تحریم‌های متعددی را برای کاربران روسیه به همراه داشته است که حالا شامل تحریم شدن تبلیغات بین‌المللی فیسبوک برای کاربران این هم کشور شده است.

طی حمله روسیه به اوکراین در چند روز اخیر، شرکت متا تبلیغات و روش کسب درآمد در پلتفرم‌های خود را برای کاربران روسی ممنوع کرده و فیسبوک زیرمجموعه شرکت متا نیز تحریم‌هایی را علیه فدراسیون روسیه اعمال کرده است.

بنابر گزارشی از خبرگزاری رویترز، به گفته «ناتانیل گلیچر» رئیس سیاست امنیت فیسبوک، منابع دولتی و غیر دولتی روسیه نمی‌توانند از طریق این پلتفرم و در هر جای دنیا، تبلیغات کرده یا کسب درآمد کنند.

ما اکنون رسانه‌های دولتی روسیه را از اجرای تبلیغات و کسب درآمد در پلتفرم فیسبوک در هر کجای دنیا منع کرده‌ایم و برچسب‌گذاری برای رسانه‌های دولتی این کشور را ادامه می‌دهیم. اکنون در حال انتشار این تغییرات هستیم و تا آخر هفته آن را ادامه خواهیم داد. همچنین وضعیت اوکراین را از نزدیک زیر نظر داشته و اقدامات لازم برای محافظت از مردم این کشور را در پلتفرم خود به اشتراک می‌گذاریم.

از زمانی که حمله روسیه به اوکراین آغاز شده است، کاربران زیادی در این پلتفرم پست‌هایی منتشر می‌کنند که فیسبوک را ملزم به اقدامات دیگری برای جلوگیری از پخش فیک نیوز و برچسب‌‌گذاری دقیق کرده است.

ناتانیل می‌گوید که فیسبوک مرکز عملیات ویژه‌ای با کمک کارشناسان برای پاسخ به درگیری نظامی در اوکراین تاسیس کرده که از سخنگوهای بومی تشکیل شده که می‌توانند وضعیت را از نزدیک بررسی کرده و اقدامات سریعی انجام دهند.

برای افرادی که در منطقه درگیری هستند، فیسبوک قابلیت قفل کردن پروفایل آن‌ها را برای افزایش حفظ حریم خصوصی و امنیت اعمال کرده است، ضمن اینکه گلیچر می گوید همان ابزارهای مشابه که سال گذشته برای منطقه افغانستان استفاده کرده را حالا برای اوکراین ارائه داده است.

گفته شده که معاون نخست وزیر اوکراین از شرکت اپل درخواست کرده که فروش محصولات خود را در کشور روسیه متوقف و دسترسی به اپ استور را بلاک کند، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیوفتاده است.

روز گذشته نیز به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی از سوی دولت ایالات متحده و اتحادیه اروپا، سیستم Apple Pay در کشور روسیه متوقف شد که طی آن تراکنش‌های خارجی در بانک‌های روسیه محدود و کیف‌های دیجیتالی در این کشور به حالت تعلیق درآمدند. لازم به ذکر است که روسیه نیز توییتر را مسدود کرده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت