لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل امکان تعمیر فیس ایدی را فراهم می‌کند

اپل امکان تعمیر فیس ایدی را فراهم می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در اپل استورهای‌ رسمی امکان ارائه خدمات تعمیر فیس آیدی را بدون نیاز به تعویض کامل آیفون فراهم کند.

تا پیش از این اپل در صورت خراب شدن فیس آیدی تنها امکان تعویض کل آیفون را به کاربران می‌داد. اما حالا کاربران می‌توانند از این پس خدمات تعمیر فیس آیدی بدون نیاز به تغییر کل آیفون خود را داشته باشند. این خدمات برای آیفون XS به بعد ارائه شده است که البته شامل آیفون X به عنوان اولین گوشی مبتنی بر فیس آیدی نمی‌شود.

اپل اعلام کرده که تکنسین‌های بخش تعمیر محصولات اپل از این پس می‌توانند دوربین Truedepth را به صورت مستقیم و بدون محدودیت تعویض کنند. البته این شرکت اعلام کرده که این فرایند تعمیری همراه با تعویض دوربین فیس تایم (دوربین جلویی سلفی) خواهد بود.

اپل همچنین اعلام کرده که اپل استورها در حال حاضر این امکان را در اختیار ندارند، اما به زودی با ارائه بسته آموزشی و ابزارهای لازم امکان تعویض دوربین جلویی و فیس آیدی را پیدا خواهند کرد. شرکت اپل تاکید کرده که آیفون X همچنان در صورت خرابی فیس آیدی امکان تعویض قطعات مربوط به سیستم احراز هویت را نخواهد داشت و کاربرانی که در سال ۲۰۱۷ اقدام به خرید جدیدترین تلفن هوشمند مبتنی بر این سیستم احراز هویت را کرده باشند، چنین امکاناتی را نخواهند داشت.

این خدمات به صورت انحصاری قرار است در اپل استورهایی ارائه شود که سرویس Apple Care را به کاربران خود ارائه می‌دهند و اپل استورهای دیگر مناطق دنیا که این خدمات را در اختیار نداشته باشند، از آن بی‌بهره خواهند بود. با توجه به این موضوع کاربران ایرانی می‌توانند در صورت خرابی فیس آیدی برای تعمیر دستگاه خود حتما به اپل استورهای رسمی خارج از کشور مراجعه کنند و پیش از مراجعه از اینکه خدمات Apple Care در این مراکز ارائه می‌شود نیز اطلاع کامل پیدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420