لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالج Bowdoin به تمام دانشجویان مک بوک پرو رایگان می‌دهد

کالج Bowdoin به تمام دانشجویان مک بوک پرو رایگان می‌دهد

کالج Bowdoin به‌تازگی اعلام کرد که به هر دانشجویی یک مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M1، یک آیپد مینی و یک اپل پنسل و دسترسی کامل به نرم افزارهای خاص اعطا می‌کند که این فرایند از پاییز ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

هزینه کامل این برنامه به عهده Bowdoin، یک کالج هنرهای آزاد درمنطقه برانزویک واقع در شهر Maine خواهد بود. بنابر همین اعلامیه، دانشجویان مبلغ یک دلار پرداخت خواهند کرد که تجهیزات را تا هنگام فارغ‌التحصیلی نگهداری کنند.

این کالج همچنین در تابستان ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا، به دانشجویان یک آیپد پرو سلولار، اپل پنسل و یک مجیک کیبورد اعطا کرد. دانشجویان بعد از بازگشت، می‌توانند آیپد پرو و اپل پنسلی که قبلا دریافت کرده‌اند را به علاوه یک مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید به همراه نرم افزار مخصوص دوره به عنوان بخشی از برنامه توسعه استفاده کنند.

کلایتون رز رئیس کالج Bowdoin گفت که طی دوره همه‌گیری، مستقیما شاهد قدرت مشترک پلتفرم فناوری برای آموزش و یادگیری بودیم.

سوزان پری‌اسکات، نایب رئیس بازاریابی محصولات تجاری و آموزشی اپل گفت که ما معتقد هستیم آموزش می‌تواند نیروی عمیقی برای برابری باشد و فناوری درست و مناسب می‌تواند آموزش و یادگیری را تقویت و توسعه دهد.

کالج بیان کرده است که طبق این برنامه، اکثر دانشجویان تجهیزات خود را روز معارفه یا به محض ورود به کالج در پاییز ۲۰۲۲ دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که بسیاری از کالج‌های ایالات متحده در جریان شیوع همه‌گیری کرونا، لپ‌تاپ رایگان در اختیار دانشجویان خود قرار دادند. همچنین اکثر این موسسات از دانشجویان می‌خواهند که در صورت انصراف، لپ‌تاپ خود را برگردانند. بسیاری از این کالج‌ها به دانشجویان اجازه دادند که دستگاه را تا هنگام فارغ‌التحصیلی نزد خود نگه دارند.

برخی از دانشگاه‌های آمریکا که لپ‌تاپ رایگان به دانشجویان خود اعطا کردند شامل دانشگاه ایالتی نورث‌وست میسوری، دانشگاه سنت مری مینه‌سوتا، کنتاکی غربی، ایالت داکوتای جنوبی و غیره هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت