لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم خودران ماشین اپل توسط یک شرکت کره‌ای ساخته می‌شود

سیستم خودران ماشین اپل توسط یک شرکت کره‌ای ساخته می‌شود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا سیستم خودران ماشین اپل را طی همکاری با یک شرکت واقع در کره جنوبی توسعه دهد.

بر اساس گزارش اخیر که توسط وب سایت The Elec منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا با شرکتی به نام OSAT در کره جنوبی همکاری کند. این پروژه قرار است فرایندی برای توسعه چیپ‌های لازم در اتومبیل هوشمند اپل را همراه با عملکرد سیستم خودران را در نظر بگیرد. این تراشه‌ها قرار است عملکرد ویژه‌ای در زمینه پردازش هوش مصنوعی داشته باشند و از شبکه عصبی پیچیده پشتیبانی کنند. پردازش مرکزی و پردازش گرافیکی برای دریافت و پاسخگویی سریع به اطلاعات محیط اطراف از طریق دوربین‌های نصب شده در بدنه اتومبیل مهم‌ترین مشخصه این تراشه‌ خواهد بود.

شرکت OSAT در کره جنوبی در حال حاضر سفارش‌های مربوط به توسعه تراشه‌های لازم و توسعه نرم افزارهای مناسب برای پردازش عصبی را از اپل دریافت کرده است و مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۳ آنچه طی همکاری با این شرکت کره‌ای توسعه داده را آماده تولید انبوه از طریق کارخانه‌های تحت مدیریت فاکس کان کند.

این اولین باری است که به صورت جدی خبرهای مربوط به همکاری شرکت اپل با یک شرکت خودروسازی و توسعه‌دهنده هوش مصنوعی مناسب برای سیستم خودران اتومبیل‌ها منتشر می‌شود. هر چند که تا پیش از این گزارش‌های متعدد و شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تحقیق و توسعه این محصولات ایجاد شده بود، با این حال شرکت اپل هیچ وقت همکاری قطعی در این زمینه را آغاز نکرده بود. این بار اما شرکت اپل به صورت جدی فرایند همکاری و برون‌سپاری بخشی از طراحی و توسعه‌ ماشین‌های هوشمند خود را آغاز کرده است.

اپل احتمالا تا پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۵ میلادی این اتومبیل‌ها به عنوان ابزاری برای حمل و نقل عمومی آماده توسعه و ساخت خواهد کرد و در نهایت آن‌ها در بازار هدف خود که احتمالا در فاز اول فقط آمریکا است آغاز می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373