لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چهارمین بتای مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

اپل چهارمین بتای مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

اپل به‌تازگی آپدیت چهارمین بتای آزمایشی مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که یک هفته بعد از انتشار سومین بتا است.

توسعه‌دهندگانی که ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند چهارمین بتای مک او اس مانتری 12.3 را از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل دانلود کنند و بعد از نصب پروفایل مناسب، آن را در System Preferences > Software Update پیدا کنند.

آپدیت مک او اس مانتری 12.3، قابلیت یونیورسال کنترل را منتشر کرده است که اپل آن را در کنفرانس WWDC معرفی کرد، ولی با تاخیر چند ماهه قابل دسترسی شد. یونیورسال کنترل به کاربران اجازه می‌دهد تا یک موس یا ترک‌پد و کیبورد را برای چندین مک و آیپد استفاده کنند.

کاربران می‌توانند بعد از آپدیت دستگاه خود با مک او اس 12.3 و آیپد او اس 15.4، به طور خودکار به یونیورسال کنترل دسترسی داشته باشند که نشانگر مک و کیبورد با آیپد یا برعکس، کار می‌کنند.

این آپدیت پشتیبانی از به‌روزرسانی فریمور ایرپاد را هنگام اتصال هدفون‌ها به مک، اضافه می‌کند، همچنین افزونه‌های کرنل استفاده شده در دراپ‌باکس و مایکروسافت وان‌درایو را منسوخ و برنامه پایتون ۲ را حذف کرده است. اپل به توسعه‌دهندگان دستور داده است از یک نسخه جایگزین مثل پایتون ۳ استفاده کنند.

در این آپدیت، کاراکترهای ایموجی جدیدی اضافه شده که شامل مواردی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است.

دراپ‌باکس ماه گذشته اعلام کرده بود کاربرانی که مک او اس مانتری 12.3 را دانلود و نصب می‌کنند، موقتا با باز کردن فایل‌های فقط آنلاین در برخی اپلیکیشن های شخص ثالث با مشکل مواجه می‌شوند. این شرکت دلیلی برای این باگ ارائه نکرد، ولی مشخص است که به افزونه‌های کرنل مرتبط بوده که موجب شده توسط اپل منسوخ شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427