لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قانون استفاده از ماسک در اپل استورها برداشته شد

قانون استفاده از ماسک در اپل استورها برداشته شد

اپل با خاتمه دادن به پوشیدن اجباری ماسک در بسیاری از اپل استورها، قصد دارد کلاس‌های حضوری Today at Apple را دوباره برگزار کند.

بنابر گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ، اپل اعلام کرده مشتریانی که از اپل استورهای بسیاری از مناطق ایالات متحده بازدید می‌کنند نیازی به پوشیدن ماسک ندارند. به دنبال ایجاد تغییراتی در دستورالعمل‌های محلی و کاهش موارد ابتلا به کووید ۱۹، اپل الزام استفاده از ماسک را برداشت.

این شرکت به کارکنان خود در اپل استورها، تغییرات مربوط به استفاده از ماسک را اطلاع داده و در وب‌سایت خود جزئیات این به‌روزرسانی از جمله مناطقی که این قانون در آن‌ها برداشته شده را ارائه کرده است.

با این وجود، اپل همچنان به مشتریان استفاده از ماسک را توصیه می‌کند و کارکنان این شرکت نیز ملزم به پوشیدن ماسک هستند. ناگفته نماند در برخی از ایالت‌های آمریکا از جمله هاوایی، ایلینویز، اورگان، واشینگتن و برخی نواحی کالیفرنیا قوانین استفاده از ماسک همچنان ادامه دارد.

در وب‌سایت اپل استور اشاره شده است مشتریانی که نیاز به استفاده از ماسک دارند، «پوشیدن ماسک در این مناطق الزامی است».

در فروشگاه‌هایی که پوشیدن ماسک اختیاری است، اپل استفاده از آن را توصیه کرده، اما در سایر مناطقی که ساکنین آن واکسینه شده‌اند، الزام به ماسک کاملا برداشته شده است و اپل به وضوح پوشیدن ماسک برای این افراد را اختیاری می‌داند.

بنابر گزارشی از بلومبرگ، اپل در حال آماده‌سازی برای برگزاری کلاس‌های حضوری Today at Apple در فروشگاه‌های خود است. در اپل استورهای برخی مناطق، این کلاس‌ها به زودی پذیرای مشتریان خواهند شد، در حالی که در استورهای برخی مناطق دیگراین کلاس‌ها در ماه مارس مجددا بازگشایی می‌شوند.

لازم به ذکر است که در نوامبر سال گذشته و مدتی بعد از واکسیناسیون در آمریکا، اپل الزام به پوشیدن ماسک را در بیشتر اپل استورها و خرده‌فروشی‌های این کشور برداشت، ضمن اینکه گرایش و تمایل افراد به واکسیناسیون، عامل مهمی در این تصمیم اپل بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420