لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تایوان قوانین سخت گیرانه‌ای برای نفوذ اپل به چین تصویب کرد

تایوان قوانین سخت گیرانه‌ای برای نفوذ اپل به چین تصویب کرد

به دنبال افزایش نگرانی تایپه نسبت به زیاد شدن جاسوسی اقتصادی دولت پکن،  قانون جدیدی پیشنهاد شده که مانع سرقت فناوری تراشه‌ توسط چین می‌شود.

مرکز فناوری تایوان، اکثر تراشه‌های نیمه رسانای پیشرفته دنیا را می‌سازد که در جت‌های جنگی تا تلفن‌های همراه به کار می‌روند و دولت نسبت به تلاش چین برای تقلید این موفقیت از طریق جاسوسی اقتصادی، شکار استعدادها و سایر موارد نگران است.

دولت تایوان گفت که جرایم جدیدی تحت قانون امنیت ملی برای جاسوسی اقتصادی پیش‌بینی کرده و محکومیت به زندان بالای ۱۲ سال برای افرادی که فناوری را به چین یا دشمنان خارجی لو بدهند در نظر خواهد گرفت.

سخنگوی دولت تایوان با اشاره به فناوری پیشرفته دو نانومتری ساخت TSMC گفت که چنین فناوری برای امنیت تایوان تحت قانون جدید حیاتی تلقی می‌شود و باید برای حفاظت بیشتر از اسرار تجاری، قوانین موجود را افزایش دهند.

او همچنین گفت که هر کسی می‌داند که TSMC صاحب فناوری‌های پیشرو در جهان است. در صورتی که فناوری آن‌ها فاش شده و به سرقت برود، تاثیر مهمی بر تایوان خواهد گذاشت.

او افزود برای تسریع در روند محاکمه جرایم جاسوسی اقتصادی، دادگاهی تعیین شده است، ضمن اینکه برای جلوگیری از شکار غیرقانونی استعدادهای تایوان توسط چین، قوانین سختگیرانه‌ای به تصویب خواهد رسید.

برای سرمایه‌گذاری غیرقانونی چین در تایوان، مجازات سنگینی را در نظر گرفته‌اند، زیرا این موارد در سال‌های اخیر منجر به جاسوسی صنعتی شده است.

نخست وزیر تایوان در بیانیه‌ای با اشاره به تامین‌کنندگان فناوری چین گفت که نفوذ زنجیره تامین چین در صنایع تایوان اخیرا زیاد شده است. او به شکار استعدادها و سرقت فناوری‌های کلیدی تایوان اشاره کرد.

لازم به ذکر است که شرکت تایوانی TSMC که تامین‌کننده عمده برای شرکت اپل است تراشه‌های پیشرفته‌ای را برای آیفون و سایر دستگاه‌های اپل تولید می‌کند و به لحاظ فناوری بر رقبای خود چیره شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت