لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای آی او اس 15.4 با تغییرات در امنیت ایرتگ منتشر شد

چهارمین بتای آی او اس 15.4 با تغییرات در امنیت ایرتگ منتشر شد

چهارمین بتای آی او اس 15.4 با معرفی تغییراتی در قابلیت «مبارزه با ایجاد مزاحمت» در ایرتگ و با ارائه تنظیمات هشدار، منتشر شد.

در آپدیت آی او اس 15.4 استفاده از ایرتگ یا هرگونه آیتم مرتبط با شکبه Find My برای ردیابی بدون رضایت افراد، جرم محسوب می‌شود.

در صفحه تنظیمات گفته شده که کاربران می‌توانند اشیا خود را از طریق شبکه Find My مکان‌یابی کنند، همچنین هرگونه استفاده برای ردیابی افراد بدون رضایت آن‌ها، در همه نقاط دنیا جرم شناخته می‌شود. طراحی ایرتگ به گونه‌ای است که توسط قربانی شناسایی شده و مقامات قانونی را قادر به درخواست اطلاعات شناسایی مالک خودرو می‌کند.

اپل به طور واضح هشدار داده که استفاده از ایرتگ و هر دستگاه شخص ثالث سازگار با شبکه Find My برای ایجاد مزاحمت، به عنوان استفاده از موارد غیرقانونی مطرح شده و پیگرد قانونی دارد. این شرکت همچنین اوایل این ماه گفت که این هشدار را به آپدیت جدید اضافه خواهد کرد.

اپل گفت که در بتای جدید باگی را برطرف خواهد کرد که موجب اختلال در ردیابی ناخواسته می‌شود. ایرپادها می‌توانند سبب هشدار “Unknown Accessory Alert” بشوند که برخی از کاربران آن را به عنوان اخطاری از ایرتگ تعبیر می‌کنند. ایرتگ‌ها قادر به نمایش این اخطار نیستند، در حالی که توسط ایرپادهای پرو و مکس، ایرپادهای نسل سوم و در برخی موارد اکسسوری‌های مرتبط با شبکه Find My ایجاد می‌شوند.

در آپدیت جدید، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن “Item Safety Alerts” در اپلیکیشن Find My وجود ندارد که در عوض اپل گزینه‌های “Customize Tracking Notifications “ و “Customize ‌Find My‌ Notifications” را ارائه کرده است. در حال حاضر، این دو گزینه به گزینه‌های نوتیفیکیشن در اپلیکیشن Find My هدایت می‌شوند، ولی مشخص نیست که اپل در آینده با تغییر آن، بتواند تنظیمات دقیق‌تری برای آن انتخاب کند.

اواخر امسال، اپل قصد دارد اقدامات بیشتری برای قابلیت «مبارزه با مزاحمت» ارائه کند که شامل پشتیبانی از یافتن دقیق ایرتگ‌های ناشناخته، ایجاد هشدارهای نمایشگر مرتبط با پخش صدا و صداهای بلند ایرتگ می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420