لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آلبوم Donda 2 کانیه وست در اپل موزیک عرضه نخواهد شد

آلبوم Donda 2 کانیه وست در اپل موزیک عرضه نخواهد شد

«کانیه وست» رپر و آهنگساز معروف آمریکایی که رسما با عنوان «Ye» شناخته می‌شود، قصد ندارد آلبوم بعدی خود Donda 2 را در سرویس‌های استریمی مثل اپل موزیک و اسپاتیفای منتشر کند و در عوض یک پلتفرم اختصاصی را برای عرضه آن ارائه کرده است.

کانیه در اینستاگرام گفت که آلبوم جدید خود را فقط در دستگاه 200 دلاری Stem Player منتشر خواهد کرد که این دستگاه با نصب اولیه آلبوم او عرضه شد.

طراحی دستگاه Stem Player به گونه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد هر آهنگی را با کنترل‌های آواز، درام، باس، افکت‌ها و سایر موارد شخصی‌سازی کند.

این خواننده در توضیح اینکه چرا آلبوم جدیدش را در پلتفرم‌های استریم اصلی منتشر نمی‌کند، گفت که «هنرمندان فقط ۱۲ درصد از درآمد این پلتفرم‌ها را دریافت می‌کنند، زمان آن رسیده که موسیقی را از این سیستم‌های ظالمانه نجات دهیم.»

این دستگاه با همکاری استارت‌آپ Kano Computing توسعه داده شده است و کانیه برای پاسخ به تقاضا، تولید آن را افزایش می‌دهد. او گفته اکنون ۶۷هزار واحد از این دستگاه موجود است و هر روز سه هزار واحد Stem Player تولید می‌شود.

این رپر آمریکایی در گذشته ادعا کرد که یک آلبوم فقط برای انتشار در سرویس‌های استریم به طور انحصاری ارائه خواهد کرد. همچنین در سال ۲۰۱۶، او گفت که آلبوم «The Life of pablo» هرگز در اپل موزیک منتشر نخواهد شد و یک ماه بعد آن را در این پلتفرم منتشر کرد.

پیش‌بینی می‌شود آلبوم Donda 2 در ۲۲ فوریه منتشر شود و ممکن است دستگاه استم پلیر به طور آنلاین به فروش برسد.

امروزه هنرمندان برای انتشار موسیقی و آهنگ خود می‌توانند به راحتی پلتفرمی را انتخاب کرده و اثر خود را در آن منتشر کنند، اما اکثر هنرمندان ترجیح می‌دهند موزیک خود را در پلتفرم‌های استریم منتشر نکنند. دلیل اصلی آن، دریافت درصد بسیار کمی از استریم آهنگ است که به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

در حال حاضر سرویس‌های موسیقی زیادی در دنیا وجود دارند که پنج مورد در سال ۲۰۲۱ به عنوان برترین انتخاب شدند که شامل اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون موزیک آن‌لیمیتد، تیدال و یوتیوب موزیک می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت