لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل هرگز سقوط نمی‌کند!

ارزش سهام اپل هرگز سقوط نمی‌کند!

چارلی مانگر نایب رئیس بازار بورس آمریکایی برکشایر هاتاوی، شرکت اپل را صاحب مدیریت قدرتمند جهانی می‌داند. براساس ادعای او اکنون اپل صاحب بیشترین ارزش سهام در بازار بورس برکشایر هاتاوی است.

در کنار مشکلات مداوم زنجیره تامین، شرکت اپل شاهد رکورد فروش آیفون، مک، ساعت و در نهایت خدمات خود در سه ماهه سال ۲۰۲۲ بود. در گزارش مالی اخیر که اپل برای سه ماه گذشته منتشر کرد، این شرکت افزایش درآمد 123.9 میلیارد دلاری را نسبت به ۱۱ سال گذشته گزارش کرد.

Yahoo Finance نیز گزارش کرد که فروش آیفون رکوردشکنی جدیدی به ارزش 71.6 میلیارد دلار بوده است. همچنین سهام اپل در سال گذشته 28 درصد افزایش و رشد بیشتری نسبت به گوگل، مایکروسافت و آمازون داشته است.

مانگر در  مصاحبه اختصاصی خود با Yahoo Finance گفت که قدرت یک شرکت را براساس میزان محبوبیت آن نزد مشتری می‌سنجد، به طوری که هزاران نفر را می‌شناسد که نمی‌توانند آیفون را از خود جدا کنند، قطعا قدرت بزرگی در این شرکت و محصولاتش نهفته است.

همچنین مصاحبه مانگر با شایعات زیاد درباره محصولات جدید و بالقوه اپل در سال جاری همراه شد. در رویداد مارس۲۰۲۱  اپل، انتظار می‌رود آیفون SE جدید، آیپد ایر 5 و سه مدل مک جدید معرفی شوند.

وارن بافت مدیر عامل برکشایر هاتاوی که سال گذشته بخش مهمی از سهام شرکت اپل را خریده بود، گفت که به خرید و فروش سهام اپل به عنوان یک سرمایه‌گذاری و شغل سوم خود نگاه می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که دست کم ارزش سهام اپل برای فرد حساسی چون وارن بافت تا چقدر اهمیت دارد و این شرکت هرگز با شکست‌های مشابه دیگر کمپانی‌ها مواجه نخواهد شد.

اپل حتی در سال گذشته و با وجود همه‌گیری کرونا و تمام محدودیت‌های ایجاد شده توانست عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد و ارزش سهام خود را افزایش دهد.

گفته می‌شود برکشایر هاتاوی نسبت به سایر شرکت‌ها با خریدن سهام در اپل سرمایه‌گذاری کرده است. لازم به ذکر است که این شرکت از سال ۲۰۱۶ شروع به خریدن سهام اپل کرده است، این در حالی است که این بنیاد سرمایه‌گذاری به دلیل احتیاط‌های خودش، برای مدت‌ها از خرید سهام اپل خودداری می‌کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373