لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تصمیم به تولید مک بوک ۲۰ اینچی تمام صفحه دارد

اپل تصمیم به تولید مک بوک ۲۰ اینچی تمام صفحه دارد

اپل احتمالا تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۵ یک مدل از مک بوک با طراحی تمام صفحه و تاشو را آماده تولید و عرضه به بازار کند.

شایعه مربوط به تولید مک بوک تمام‌صفحه‌ی تاشو اولین بار توسط راس یانگ، تحلیلگر محصولات هوشمند دارای نمایشگر منتشر شده است.

بر اساس این گزارش که در وب سایت Display Supply Chain به نقل از راس یانگ منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را در سال ۲۰۲۵ آماده عرضه به بازار کند. این تحلیلگر اعلام کرده که آیفون تاشو نیز به دلیل محدودیت‌های اپل در تامین قطعات از طریق شرکت‌های عضو زنجیره تامین از طریق روش برون‌سپاری در سال ۲۰۲۵ و همزمان با این مک بوک آماده عرضه به بازار می‌شود.

اپل تصمیم داشت تا در بازه سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ محصولات هوشمند تاشو خود را تولید کند. اما مشکل تامین قطعات در گام اول باعث شد تا اپل فرایند تولید این محصولات را تا سال ۲۰۲۵ به تعویض بیاندازد و از طرف دیگر به دیگر تامین‌کنندگان خود اعلام کند که فعلا عجله‌ای در تولید قطعات دیگر این محصولات نداشته باشند.

راس یانگ اعلام کرد که اپل احتمالا تصمیم دارد تا این محصول را در قالب یک خانواده جدید آماده عرضه کند که در آن آیفون و مک بوک تاشو نیز وجود خواهد داشت. اپل رونمایی از محصولات را در سال ۲۰۲۵ آغاز کرده و از همین حالا برای طراحی، ظاهر و قابلیت‌های مدل ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ این محصولات نیز برنامه دارد.

این تحلیلگر در بخش پایانی گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا نمایشگرهای محصولات تاشوی خود را با کیفیت 4K یا بالاتر طراحی و توسعه دهد.

ادعای مربوط به مک بوک تاشوی تمام صفحه در حالی مطرح می‌شود که برخی دیگر از تحلیگلران حدس زده‌اند که این محصول احتمالا به عنوان محصولی تحت برند آیپد آماده رونمایی و عرضه به بازار می‌شود. این محصول دارای رابط کاربری لمسی است و شرکت اپل در طول چند سال گذشته اعلام کرده که به وجود آیپدها این شرکت هرگز رابط کاربری لمسی و مستقیم را روی کامپوترهای مک ارائه نخواهد کرد. البته لازم به ذکر است که راس یانگ در گزارش خود حرفی از ارائه رابط لمسی در مک بوک ۲۰ اینچی تاشو به میان نیاورده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427