لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهامداران اپل: تیم کوک بیشتر از حقش پاداش گرفته است!

سهامداران اپل: تیم کوک بیشتر از حقش پاداش گرفته است!

سهامداران شرکت اپل به تازگی نتیجه رای‌گیری میان خودشان در مورد حق و حقوق مدیران این کمپانی را منتشر کرده‌اند. در نتیجه این گزارش مشخص شده که سهامداران اپل با میزان پاداشی که تیم کوک در سال ۲۰۲۱ میلادی دریافت کرده موافق نیستند و آن را مبلغی زیاد می‌دانند.

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز گروه مشاوران سهامداران شرکت اپل در روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای نگرانی خود را در مورد پرداخت پاداش ۹۹ میلیون دلاری به تیم کوک ابراز کرده‌اند. سال گذشته تیم کوک سهام اپل به ارزش ۸۲ میلیون دلار را به عنوان پاداش دریافت کرد. این در حالی است که حقوق او به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل تنها ۳ میلیون دلار بوده و ۱۲ میلیون دلار هم پاداش عملکرد خود را به صورت جداگانه دریافت کرده بود.

سهام اپل به عنوان پاداش، اقدامی انگیزشی است که در زمان تصدی تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل به او واگذار شد. حال مشاوران سهامداران اپل پس از هفت سال دوباره به نحوه پرداختی‌های اپل به مدیران این شرکت اعتراض کرده‌اند.

سهام‌داران اعلام کرده‌اند که از این پس باید پاداش‌های انگیزشی به مدیران اپل با مشورت ‌آ‌ن‌ها پرداخت شود و تیم مدیریت سرخود نمی‌تواند در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کند.

در پاسخ، بیانیه‌ای به وکالت مدیران شرکت اپل منتشر شده و در آن اعلام شده که این شرکت فیدبک دریافتی از طرف سهام‌داران را بررسی خواهد کرد و نتیجه مربوط به پرداختی‌های اپل را اعلام خواهد کرد.

در طول ۱۰ سال مدیریت تیم کوک شرکت اپل موفقیت‌های بسیار زیادی را تجربه کرده است و به اولین شرکت سه تریلیون دلاری دنیا تبدیل شد. مبالغ پرداختی به تیم کوک نیز معمولا به عنوان پاداش و افزایش انگیزه او در زمینه فعالیت به عنوان مدیر اجرایی اپل پرداخت می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420