لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در حال کار روی نمایشگرهای بیضی شکل است

اپل در حال کار روی نمایشگرهای بیضی شکل است

وب‌سایت patently Apple، پتنت جدید مربوط به نمایشگر بیضی شکل شرکت اپل که درخواست آن اواخر سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده بود را منتشر کرده است

در این پتنت، اپل اشاره کرده که نمایشگر بیضی شکل می‌تواند در لنز بر مبنای آرایه‌‌ای از پیکسل‌ها تشکیل شده باشد. یک لنز بیضی شکل مشخص، ممکن است در تمام یک نمایشگر گسترش یابد. این لنزها به گونه‌ای پیکربندی می‌شوند که امکان مشاهده تصاویر سه‌بعدی در نمایشگر را داشته باشند.

این پتنت اپل با عنوان «روشی برای توسعه دستگاهی جدید به منظور عملکرد یک نمایشگر بیضی شکل» ثبت شده است که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی سیستم‌ها، روش‌ها و دستگاه‌هایی برای نمایش محتوای متفاوت به کاربران از طریق نمایشگر بیضی شکل است.

اپل همچنین اشاره کرد که نمایشگرهای عدسی شکل قادر به ارائه محتوای متفاوت از زوایای مختلف هستند. به عنوان مثال، وقتی به یک نمایشگر بیضی شکل از زاویه اول نگاه می‌کنید، یک ویدیو کلیپ مشخص مشاهده می‌شود و هنگامی که از زاویه دوم به آن نگاه می‌کنید، یک ویدیو کلیپ متفاوت دیده خواهد شد.

با وجود اینکه نمایشگر بیضی شکل از زوایای مختلف، محتوای متفاوتی را نشان می‌دهد، ممکن است نشان دادن محتوای مختلف به کاربران مختلف جالب باشد، در حالی که کاربران همگام با نمایشگر حرکت کنند.

اپل قبل از اینکه به نمایشگرهای بیضی پیشرفته یا حتی نمایشگر واقعیت فضایی فکر کند، قبلا پتنت‌هایی را در این زمینه ثبت کرده بود که نشان می‌داد در حال کار کردن روی نمایشگرهایی پیشرفته برای مک یا تلوزیون بوده و می‌تواند تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به لوازم جانبی نظیر عینک به نمایش بگذارند.

اپل همچنین روشی مرتبط با نمایشگر عدسی شکل را برای یک تلوزیون مفهومی توصیف کرده است. در پیاده‌سازی‌های مختلف، کاربر اول با یک اکانت سرویس اشتراک اول و کاربر دوم با اکانت سرویس اشتراک دوم به سرویس آنلاین وارد می‌شوند و محتوایی متفاوت برای دو کار از طریق یک دستگاه به نمایش در میاید.

لازم به ذکر است که اپل قابلیت صدای فضایی را برای ایرپاد پرو معرفی کرد و اکنون در حال کار روی توسعه و پیشرفت آن است. این غول فناوری همچنین ممکن است آرزوی داشتن یک نمایشگر واقعیت فضایی را در سر داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427