لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در آی او اس 15.2 باگ ذخیره مکالمات سیری را حذف کرد

اپل در آی او اس 15.2 باگ ذخیره مکالمات سیری را حذف کرد

با انتشار آپدیت آی او اس 15.2 توسط اپل، باگی که به طور ناخواسته مکالمات کاربران با سیری را ذخیره می‌کرد رفع شده است.

اپل قبلا برای بهبود و پیشرفت سیری به کاربران حق انتخاب ذخیره یا عدم ذخیره مکالمات را داده بود که اکثر کاربران از ذخیره مکالمات انصراف دادند. حال معلوم شد که یک باگ امنیتی به طور خودکار این تنظیمات را برای برخی کاربران حتی بعد از انصراف، فعال می‌کرد. این باگ موجب می‌شد که مکالمات کاربران در سیری ضبط و ذخیره شود.

با انتشار آی او اس 15.2، اپل این تنظیمات را برای اکثر کاربران سیری غیرفعال کرده و اکنون دومین بتا آی او اس 15.4 به کاربران این شانس را می‌دهد که به صورت ایمن بین ذخیره یا عدم ذخیره مکالمات خود حق انتخاب داشته باشند.

یکی از سخنگویان اپل در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ZDNet تایید کرد که در حال حذف کردن هرگونه پردازش مربوط به ضبط سیری است.

ما از طریق آی او اس 15.2، تنظیمات Siri & Dictation را برای بسیاری از کاربران سیری غیرفعال کردیم و باگ معرفی شده در آی او اس 15 را برطرف کردیم. این باگ به طور ناخواسته تنظیمات بخش کوچکی از دستگاه‌ها را بدون درخواست کاربر فعال می‌کرد. از زمان شناسایی این باگ، ما بازبینی‌ مکالماتی که به خواست کاربران ذخیره شده بود را متوقف کرده و در حال حذف صداهای دریافتی از همه دستگاه‌های آسیب دیده هستیم.

طبق گفته وب‌سایت ZDNet، این باگ در آی او اس 15.2 برطرف شد و وقتی آی او اس 15.4 برای عموم منتشر شد و کاربران، دستگاه‌های خود را آپدیت کردند، می‌توانند برای بار دیگر ضبط شدن صدای خود در مکالمات سیری یا حذف این قابلیت را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که در این آپدیت قابلیت استفاده از فیس آیدی در زمان پوشیدن ماسک به کاربران ارائه شده است. در آی او اس 15.2، اپل قابلیت فیس تایم SharePlay و پشتیبانی از ProRes را در آیفون را ارائه کرده است و ویژگی  کنترل تصاویر ماکرو در آیفون 13 پرو و یک ردیف جدید در رابط کاربری اپل موزیک را برای همه کاربران آیفون اضافه کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427