لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تور اپل پارک با عینک واقعیت مجازی برگزار می‌شود

تور اپل پارک با عینک واقعیت مجازی برگزار می‌شود

اپل تصمیم دارد تا با ثبت یک نشان تجاری جدید، امکان برگزاری تور مجازی اپل پارک با استفاده از فناوری واقعیت افزوده را فراهم کند.

اپل اکنون به دنبال ثبت نشان تجاری نرم افزاری بصری است و جالب اینکه طبقه‌بندی نشان تجاری اپل می‌تواند تورهای مجازی دفتر مرکزی بر مبنای واقعیت افزوده را اجرا کند.

اپل نشان تجاری ارائه‌دهنده اپل پارک را با شماره سریال 97247546 ثبت کرده است. نشان تجاری بصری از یک نشان تجاری مرسوم متفاوت است که در آن از کاراکترهای غیراستاندارد، طرح‌بندی و سبک یا ویژگی‌های گرافیکی یا رنگی استفاده می‌شود و شامل علائم با عناصر بصری است.

اپل نشان تجاری خود را تحت کلاس بین‌المللی 041 ثبت کرده است که مربوط به واقعیت افزوده  است. این کلاس شامل خدمات آموزشی و پرورشی، خدمات کامپیوتری نرم افزاری و سخت افزاری می‌شود.

لازم به ذکر است که کلاس نشان تجاری بین‌المللی که اپل مارک‌های خود را تحت آن ثبت می‌کند از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردارند. در موارد حقوقی، این کلاس‌ها می‌توانند روی موفقیت یا شکست یک پرونده تاثیرگذار باشند.

طراحی و معماری اپل پارک بسیار قابل توجه است و به جرات یکی از شگفت‌انگیزترین سازه‌های جهان به شمار می‌رود. این بنا ابتدا در سال ۲۰۰۶ و توسط استیو جابز معرفی شد و ساخت آن تا ۲۰۱۴ به طول انجامید و در نهایت سال ۲۰۱۷ افتتاح شد.

ساختمان اپل پارک شبیه به سفینه فضایی است، دارای یک ساختمان دایره‌ای بوده که سالن تئاتر استیو جابز نام دارد. بیش از ۹۰۰۰ درخت در محوطه اپل پارک کاشته شده است که نسبت به خشکسالی بسیار مقاوم هستند. این شرکت برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از سقف‌های مجهز به پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کند.

اپل با طراحی و اجرای این ساختمان عظیم، نمادی از تعهد خود را به خلاقیت و نوآوری، انرژی‌های سبز و چشم‌انداز فناوری ارائه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت