لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نگرانی‌های مربوط به سوء‌استفاده از ایرتگ را برطرف می‌کند

اپل نگرانی‌های مربوط به سوء‌استفاده از ایرتگ را برطرف می‌کند

در پاسخ به افزایش نگرانی‌ها درباره ایرتگ و شبکه Find My که برای ردیابی و تعقیب ناخواسته استفاده می‌شوند، اپل اعلام کرد تغییرات بسیار سودمندی طی سال جاری میلادی در راه است.

این شرکت مجددا تاکید کرد که ایرتگ برای کمک به کاربران و مکان‌یابی متعلقات آن‌ها است و نه برای ردیابی افراد، همچنین این تغییرات به وضوح برای رفع این مشکل ارائه می‌شود.

تغییراتی که در ایرتگ و شبکه Find My برای مقابله با تعقیب کردن افراد، به زودی ارائه می‌شود شامل هشدار جدید برای حفظ حریم خصوصی، هشدارهایپیشرفته، آپدیت‌های جستجوی دقیق، تغییراتی در صدای ایرتگ و بهبود هشدار مربوط به مزاحمت است.

در درجه اول، اپل تایید کرده است که برای خریدن ایرتگ و ردیابی مجرمان مرتبط با آن، با مجریان قانون به طور فعالانه همکاری می‌کند که موجب کاهش سوء‌استفاده از این محصول خواهد شد. همچنین اپل اشاره کرده است که در ارتباط با ایرتگ و شبکه Find My، اسناد اجرای قانون موجود را به‌روزرسانی خواهد کرد.

اپل گفت که در حال کار با گروه‌های ایمنی و افسران مجری قانون است و قرار است آن‌ها یاد بگیرند که چطور  ایرتگ و شبکه Find My را می‌توان برای جلوگیری از ردیابی‌های ناخواسته بهبود داد.

تغییراتی که در ایرتگ و شبکه Find My ارائه شده تا مشکلات مرتبط با تعقیب‌های ناخواسته یا سوء‌استفاده برطرف شود

اپل نگرانی‌های مربوط به سوء‌استفاده از ایرتگ را برطرف می‌کند

هشدار جدید برای حفظ حریم خصوصی

اپل می‌گوید که به زودی با ارائه آپدیت نرم افزار، هر کاربری که ایرتگ دارد، می‌تواند پیامی را با مضمون بسیار شفاف « ایرتگ برای ردیابی اشیا و متعلقات شخصی است و برای ردیابی و تعقیب افراد نیست» دریافت می‌کند.

پیام هشدار به طور شفاف نشان می دهد که ایرتگ‌ها به اپل آیدی کاربر متصل شده و مجریان قانون می‌توانند اطلاعات شناسایی را درخواست کنند.

هشدارهای بهبود یافته

اپل در حال بهبود اعلان‌هایی است که کاربران روی آیفون خود مشاهده خواهند کرد هنگامی که شبکه Find My بتواند یک اکسسوری ناشناخته را در نزدیکی آیفون شناسایی کند. کاربران احتمالا در گذشته یک اعلان مبهم روی صفحه قفل آیفون و در اپلیکیشن Find My دریافت می‌کردند.

در گذشته، هنگام مکان‌یابی ایرپاد پرو، ایرپاد ۳، ایرپاد مکس یا اکسسوری شخص ثالث در نزدیکی Find My، این اعلان به کاربران ارائه می‌شد. اپل در ادامه می‌گوید این هشدارها شفاف‌تر خواهد بود و اکسسوری دقیق را شناسایی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر یکی از هدفون‌های ایرپاد پرو به عنوان « چیزی همراه کاربر است» شناسایی شود، هشدار به وضوح بیان می‌کند که ایرپاد پرو شناسایی شده است.

اپل همچنین اشاره کرد که اگر ایرتگی شناسایی شود، هشدار به وضوح « ایرتگ با شما در حرکت است» را نشان می‌دهد. این شرکت اسناد پشتیبانی از این قابلیت را اصلاح کرده است تا کاربران تصویر واضحی از انواع متفاوت هشدارهای Find My را دریافت کنند. همچنین این اصلاحات برای اکسسوری‌های شخص ثالث که با این شبکه یکپارچه می‌شوند، در نظر گرفته شده است.

آپدیت‌های جستجوی دقیق

در حالی که این تغییرات در آپدیت‌های آینده نرم افزار خواهد آمد، اپل تاکید کرده است که مهمترین تغییر، پشتیبانی از قابلیت Precision Finding برای مکان‌یابی ایرتگ ناشناخته است.

این قابلیت برای مکان‌یابی ایرتگ گمشده مرتبط با اپل آیدی استفاده می‌شود و  از تراشه U1 آیفون برای تشخیص مکان‌یابی دقیق آیتم‌های گمشده و جهت‌یابی کمک می‌گیرد.

این قابلیت اواخر امسال ارائه خواهد شد و کابران می‌توانند از این قابلیت برای یافتن مکان ایرتگ ناشناخته در نزدیکی خود استفاده کنند به جای ایرتگ‌هایی که به اپل آیدی کاربر متصل شده‌اند.

تغییرات صدای ایرتگ

اپل ویژگی ایمنی ایرتگ را توسعه بخشیده است، به طوری که ردیاب آیتم، بعد از جدا شدن از صاحبش، در یک بازه زمانی هشت و ۲۴ ساعت صدایی را تولید می‌کند. اپل می‌گوید وقتی که ایرتگی به طور خودکار صدا تولید می‌کند، در آیفون نزدیک، هشداری نشان داده می‌شود.

این هشدار به کاربران اجازه می‌دهد که واکنش سریعی مثل ایجاد دوباره صدا یا استفاده از Precision Finding را نشان دهند. اپل توضیح می‌دهد که این تغییر در مواردی که ایرتگ در مکان دیگری باشد یا بلندگوی ایرتگ دستکاری شده باشد، مفید است.

بهبود ردیابی مربوط به مزاحمت

در نهایت، اپل به بهبود مستمر سیستم هشدار ردیابی ناشناخته متعهد شده است و می‌گوید که آن را به گونه‌ای آپدیت خواهد کرد که به کاربران ایرتگ ناشناخته یا اکسسوری‌های شبکه Find My همراه آن‌ها را اعلان کند.

لازم به ذکر است که همه این تغییرات و پیشرفت‌ها، گام‌هایی در جهت درست هستند که باید از ابتدا ااعمال می‌شدند. همچنین تغییرات هشدار و قابلیت اطمینان از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420