لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت اپلیکیشن زوم باگ میکروفن مک را برطرف کرد

آپدیت اپلیکیشن زوم باگ میکروفن مک را برطرف کرد

پلتفرم ویدیو کنفرانس محبوب زوم به‌تازگی آپدیت مهمی را در اپلیکیشن مک او اس خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی متعاقب گزارش‌هایی از کاربری بود که به فعال بودن میکروفن بعد از اتمام کنفرانس اشاره می‌کرد. به گفته این شرکت، این فقط یک باگ بوده که با آپدیت جدید برطرف شده است.

بنابر وب‌سایت The Register، در طول دو ماه سال گذشته، برخی از کاربران نسبت به باگی در پلتفرم زوم شکایت کردند. به گفته آن‌ها میکروفن مک حتی بعد از اتمام کنفرانس در اپلیکیشن زوم، فعال می‌ماند و این نگرانی ها را در مورد حریم خصوصی افزایش می‌دهد.

به لطف قابلیت جدید حریم خصوصی که همزمان با انتشار مک او اس مانتری معرفی شد، هنگام استفاده یک اپلیکیشن از میکروفن، نقاط نارنجی رنگ مشاهده می‌شود و کاربران همین مورد را در اپلیکیشن زوم متوجه شدند. گرچه عوامل این باگ ناشناخته بودند، اما این شرکت آن را برطرف کرد.

زوم تایید کرد که باگی در اپلیکیشن مک او اس خود دارد که نشانگر نارنجی میکروفن حتی بعد از تماس، روشن است. بنابر گفته نماینده این شرکت، آخرین نسخه اپلیکیشن زوم این مشکل را ندارد.

او گفت: ما باگ مرتبط با مک او اس یک مشتری زوم را تجربه کردیم که نشانگر نارنجی به طور مداوم بعد از قطع تماس در کنفرانس یا وبینار، باقی می‌ماند. این باگ در آپدیت 5.9.3 زوم برای مک او اس برطرف شده است و ما توصیه می‌کنیم که این نسخه را دانلود کنید.

ناگفته نماند کاربران به دلیل اینکه زوم نسبت به حریم خصوصی داده‌های کاربران نگرانی ندارد، به این اپلیکیشن بدگمان هستند. در اوت سال گذشته، پلتفرم زوم بعد از دروغی که درباره ارائه رمزگذاری نظیر به نظیر روی سرویس‌های خود گفته بود، مبلغ ۸۵ میلیون دلار جریمه شد.

این شرکت از کاربران خود خواسته است که اپلیکیشن را با آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنند و توصیه می‌کند به‌روزرسانی‌های خودکار را فعال نگه دارند تا به محض انتشار پچ‌های امنیتی، بتوانند آن‌ها را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427