لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Lost Ark طی ۲۴ ساعت در استیم رکورد زد

Lost Ark طی ۲۴ ساعت در استیم رکورد زد

بازی اکشن آنلاین چند نفره Lost Ark از مرز یک میلیون بازیکن در طول یک بازه ۲۴ ساعته گذشت و به دومین بازی با بیشترین تعداد گیمر در تاریخچه استیم تبدیل شد.

بازی اکشن آنلاین چند نفره Lost Ark به‌تازگی عرضه شد و اکنون رکوردهای دو بازی Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 را در استیم شکسته است، این دو بازی به طور مرتب بازی‌های پرطرفدار استیم بوده‌اند.

این بازی اکنون بسیار محبوب شده است و به دلیل دانلود زیاد آن، سرور با مشکل مواجه شده و بسیاری از گیمرها در صف نوبت قرار گرفته‌اند.

SteamDB، بازیکنان همزمان Lost Ark را بیش از مرز یک میلیون اعلام کرد که رکورد دو بازی CS:GO و Dota 2 را پشت سر گذاشته است. معلوم نیست که دقیقا چه تعداد از بازیکنان فعالانه در حال اجرای این بازی هستند و چه تعداد در صف انتظار قرار دارند.

این بازی بعد از پابجی دومین مکان را در بازی‌های همزمان از آن خود کرده است، اما راه طولانی برای شکست دادن پابجی در پیش روی این بازی است. لازم به ذکر است که بازی لاست آرک، دومین موفقیت بزرگ آمازون بعد از بازی New World است.

بازی Lost Ark سال ۲۰۱۹ و در کره جنوبی منتشر شد و میلیون‌ها باریکن فعال در کره جنوبی، روسیه و ژاپن دارد. این بازی به طور رایگان ارائه می‌شود و به سرعت به بالای جدول سرویس پخش زنده ویدیوی آمریکایی Twitch صعود کرده و از دسته‌بندی Just Chatting در این پلتفرم محبوب سبقت گرفته است.

این بازی چند نفره نقش‌آفرینی رایگان، بازیکنانی را می‌طلبد که با اژدهایی شیطانی به نام کازروس مبارزه کنند. قرار شد این بازی در سال جدید میلادی روی پلتفرم استیم در PC قابل دسترسی باشد.

لاست آرک توسط استودیوی Smilegate ساخته و منتشر شده است. این بازی در میان طرفداران MMO بسیار محبوب و معروف شده است و به سبک بازی دیابلو شباهت دارد.

برای خرید این بازی و سایر بازی‌های استیم والت، می توانید به گیفت کارت استیم مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420