لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل صدرنشین جدول فروشنده هدفون‌های هوشمند شد

اپل صدرنشین جدول فروشنده هدفون‌های هوشمند شد

بنابر ارزیابی‌های آماری، اپل با فروش ایرپاد و هدفون‌های بیتس‌ با فاصله قابل ملاحظه‌ای نسبت به سایر برندها صدرنشین بازار هدفون‌ها در ایالات متحده شده است.

ایرپادهای اپل یکی از محصولات موفق اپل هستند که در سال ۲۰۱۶ عرضه شدند و اپل با توسعه خط تولید هدفون‌های بی‌سیم جدید برند بیتس، موفقیت در بازار این دسته‌بندی از محصولات را تثبیت کرد.

بنابر نظرسنجی وب‌سایت Statista که برای بیش از چهار هزار نفر از مردم آمریکا در ماه گذشته انجام شد، تقریبا 34.4 درصد از هدفون‌های در حال استفاده، از ایرپادهای اپل بوده‌اند.

اپل این بخش از بازار محصولات صوتی را تحت کنترل خود دارد و بیتس توانسته سهم 15.3 درصدی را به خود اختصاص داده و در جایگاه دوم قرار بگیرد. به عبارتی، اپل 50 درصد سهم هدفون‌های ایالات متحده را تصاحب کرده است.

یک تحلیلگر تخمین زده که ایرپادها به تجارت سالیانه 20 میلیارد دلاری تبدیل شده‌اند و فروش اپل تا پایان امسال به 100 میلیون واحد خواهد رسید. همچنین اعداد و ارقام منتشر شده در مورد میزان فروش هدفون‌های هوشمند در ماه‌های اخیر نیز این موضوع را تایید می‌کند.

Statista ایرپادها را به عنوان محبوب‌ترین هدفون‌های دنیا تعریف کرده است. این وب سایت تایید کرده که طراحی ایرپاد و هدفون‌های تمام بی‌سیم اپل در ابتدا مورد انتقاد بسیاری از شرکت‌های رقیب قرار می‌گرفت، اما پس از مدت زمانی کوتاه این روند تغییر کرده و شرکت‌های رقیب به سمت توسعه محصولاتی مشابه روی اورده‌اند.

بعد از بیتس اپل، هدفون‌های Bose با 12.5 درصد سهم بازار ایالات متحده را در اختیار گرفته است و سپس هدفون‌های سامسونگ در موقعیت چهارم و با 12.2 درصد قرار دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420