لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باشگاه کتاب اپل بوک معرفی شد

باشگاه کتاب اپل بوک معرفی شد

اپل به‌تازگی باشگاه کتاب خود را از طریق اپلیکیشن اپل بوک معرفی کرده است؛ تمام محتوای این اپلیکشن توسط جورج «استرومبو» کانادایی مدیریت و سرپرستی می‌شود.

این باشگاه تحت عنوان Strombo Lit است که به صورت یک صفحه مخصوص در اپل بوک ارائه می‌شود، استرومبو بهترین عناوین را انتخاب کرده و به مخاطب با ارائه داستان‌هایی از برخی نویسندگان برتر دنیا در بهتر دیدن جهان کمک می‌کند.

اپل به وب‌سایت TechCrunch گفت که این ایده زمانی شکل گرفت که کاراکتر استرومبو قصد داشت در طول قرنطینه همه‌گیری کرونا، کتاب‌های مورد علاقه خود را با دوستانش به اشتراک بگذارد.

سپس استرومبو این خبر را در توییتر منتشر و تایید کرد و اولین انتخاب خود را که همان تریلر علمی تخیلی Termination Shock اثر نیل استفنسون بود را برای این باشگاه به اشتراک گذاشت. استرومبو که مجری برنامه‌ای در اپل موزیک است، اشاره کرده که از گفتگو، برقراری ارتباط و اشتراک‌گذاری هدایا با خوانندگان و مخاطبان اپل بوک از طریق این باشگاه، هیجان زده است.

اپل گفت که فعلا باشگاه کتاب جایگزینی در نظر ندارد و این ایده فقط راه جدیدی برای کمک به خوانندگان به منظور کشف عناوین جدید از طریق انتخاب‌های شخصی استرومبو است. این شرکت همچنین گفت که امکان ایجاد باشگاه‌های بیشتری در آینده را با کاراکترهای متفاوت فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که راه اندازی باشگاه کتاب اپل بوک به تقلید از افراد سرشناسی مثل اپرا و ریس ویتراسپون بوده است. این روشی است که بسیاری از افراد مشهور برای ارتباط با طرفداران خود ارائه کرده‌اند.

همچنین Strombo Lit در حال حاضر در اپل بوک ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا برای خوانندگان و مخاطبین قابل دسترسی است.

جورج مارک دل استرومبولوپوس یک شخصیت رسانه‌ای اهل کانادا است که به عنوان یک VJ برای شبکه تلوزیونی موسیقی کانادایی و مجری معروف شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427