لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آی او اس 15.3.1 را با به‌روزرسانی امنیتی و رفع باگ منتشر کرد

اپل آی او اس 15.3.1 را با به‌روزرسانی امنیتی و رفع باگ منتشر کرد

اپل اخیرا آپدیت آی او اس و آیپد او اس 15.3.1 را با رفع باگ امنیتی منتشر کرد که دو هفته بعد از انتشار آی او اس و آیپد او اس 15.3 است.

آپدیت آی او اس و آیپد او اس 15.3.1 به صورت رایگان و از طریق رفتن به Settings > General > Software Update قابل دانلود و در دستگاه‌های واجد شرایط در بخش تنظیمات موجود است.

بنابر یادداشت‌های انتشار اپل، آپدیت جدید مشکلی که موجب اختلال در عملکرد نمایشگرهای Braille می‌شود را برطرف کرده است.

اسناد پشتیبانی اپل توضیح داده است که این آپدیت همچنین باگ موجود در WebKit را برطرف کرده است که به محتوای وبی که به‌طور مخرب ساخته شده اجازه اجرای کد دلخواه را می‌دهد.

اپل اخیرا از گزارشی آگاه شده که اشاره می‌کند این آسیب‌پذیری ممکن است به طور فعالانه مورد سوء‌استفاده واقع شود، بنابراین مهم است که کاربران آیفون و آیپد هر چه سریع‌تر این آپدیت را روی دستگاه خود نصب کنند.

اپل چندی پیش آپدیت آی او اس 15.3 را منتشر کرد که یک به‌روزرسانی امنیتی برای آیفون بوده است و اپل به همه کاربران نصب آن را توصیه کرده بود. این آپدیت به ویژه یک سوء‌استفاده از سافاری را برطرف کرده بود.

آپدیت آی او اس 15.3 باگی در سافاری را برطرف کرده که مرورگر کروم و سایر مرورگرهای موجود در آی او اس را تحت تاثیر قرار داده بود. بعد از رفع مشکل، این آسیب‌پذیری دیگر نمی‌تواند برای جمع کردن تاریخچه مرور و شناسایی جزئیاتی از کاربران سافاری مورد سوء‌استفاده قرار بگیرد.

اخیرا گزارش‌هایی از باگ‌های سافاری در آی او اس 15 منتشر شد که نشان می‌داد در این باگ وب‌سایت‌ها اجازه ردیابی فعالیت‌های کاربران و افشای هویت آن‌ها را داشته‌اند.

لازم به ذکر است که برای رفع این باگ، کاربران آی او اس و آیپد او اس چاره‌ای نداشتند جز اینکه منتظر آپدیت‌ها باشند، اما کاربران مک با تغییر مرورگرها می‌توانستند این مشکل را حل کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420