لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر طراحی تسلا : اپل چیزی جدیدی برای ارائه ندارد

مدیر طراحی تسلا : اپل چیزی جدیدی برای ارائه ندارد

مدیر طراحی تسلا اخیرا درباره اصول طراحی و عرضه محصولات اپل اظهار نظر کرده و با ابراز تاسف گفته است که اپل چیزی که منتظر آن باشیم، ارائه نخواهد کرد.

Franz von Holzhausen مدیر طراحی تسلا طی مصاحبه پادکستی با ایستگاه رادیویی Spike Car، اشاره کرد که دستگاه‌های اپل فقط شامل تغییر یا تصحیح جزئی یا ادامه محصولات قبلی هستند.

او می‌گوید: موضوع تاسف‌انگیز درباره محصولات اپل این است که چیز قابل انتظاری وجود ندارد و این‌طور حس می‌شود که فقط یک ادامه و اصلاح جزئی است. همچنین به لحاظ الهام‌بخشی، داشتن انگیزه فوق‌العاده برای انجام آن سخت است.

او با ناراحتی اشاره کرد که از اپل واچ فقط برای تناسب اندام استفاده می‌کند، زیرا هدف یا استفاده دیگری در این محصول پیدا نکرده است.

Holzhausen مسئول طراحی شرکت خودوروسازی تسلا برای مدل‌های S، مدل 3، مدل X، مدل Y و Cybertruck عرضه نشده است. او از سال ۲۰۰۸ تاکنون با این شرکت همکاری می‌کند و قبلا نیز مدیر طراحی شرکت مزدا بوده است و تیم طراحی ماشین مفهومی Mazda Kabura را هدایت و رهبری کرده است.

ناگفته نماند که اپل و تسلا سابقه طولانی در ربودن کارمندان یکدیگر دارند، ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در سال ۲۰۱۵ به طور علنی اپل را قبرستان تسلا نامید و ادعا کرد که اگر کسی در تسلا موفق نباشد، می‌تواند در اپل کار کند.

در سال ۲۰۱۵ شرکت تسلا ۱۵۰ کارمند سابق اپل را استخدام کرد که در بخش های مختقف این شرکت خودروسازی مشغول به کار شدند.

کارمندان سابق اپل در شرکت تسلا گفتند که تصمیم آن‌ها برای پیوستن به این شرکت به دلیل خودروهای الکتریکی و ایلان ماسک است که بسیار به استیور جابز شباهت دارد. بنابر گفته آن‌ها او به جزئیات محصولات همانند جابز نگاه و توجه می‌کند.

می‌توان گفت اپل در تسلا نفوذ خوبی دارد از جمله نمایشگر تاچ ۱۷ اینچی این شرکت که در خودروی تسلا نصب شده است و اینکه برخی کارمندان برجسته اپل مثل داگ فیلد، معاون پیشین مهندسی سخت افزار مک که اکنون در بخش توسعه خودروهای تسلا مشغول به کار است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427