لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتا واچ او اس 8.5 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

دومین بتا واچ او اس 8.5 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل دومین بتای آزمایشی واچ او اس 8.5 را دو هفته بعد از انتشار اولین بتا و با افزودن برخی ویژگی‌ها، برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

برای نصب واچ او اس 8.5، توسعه‌دهندگان باید پروفایل پیکربندی را از مرکز توسعه‌دهنده اپل در وب سایت رسمی این شرکت دانلود کنند. سپس واچ او اس 8.5 باید از طریق اپلیکیشن اپل واچ موجود در بخش آپدیت General > Software آیفون دانلود شود.

برای آپدیت نرم افزار جدید، باتری اپل واچ باید دارای ۵۰ درصد شارژ باشد و در قسمت شارژر قرار گرفته و در محدوده آیفون باشد. همچنین قبل از نصب واچ او اس 8.5، دانلود و نصب آی او اس 15.4 ضروری است.

این آپدیت پشتیبانی از ۱۴ کارکتر ایموجی را معرفی می‌کند که با موارد اضافه شده شامل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است. در حال حاضر هیچ قابلیت عمده دیگری در واچ او اس 8.5 یافت نشده است.

لازم به ذکر است که اپل، واچ او اس 8 را به همراه آی او اس 15 در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی و رونمایی کرد و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه داد.

مهمترین قابلیت اپل واچ، نقش آن در ورزش و سلامت است. بخش مهم دیگر این ساعت هوشمند، واچ فیس است که شامل اطلاعات مربوط به آب و هوا، میزان ضربان قلب، فعالیت‌های روزانه و سایر موارد از این دست است.

همچنین کاربران می‌توانند فعالیت‌های خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. بخش مهم دیگر که برای کاربران بسیار کاربردی است، پایش اطلاعات سلامتی است که شامل قابلیت تشخیص سقوط بوده تا در صورت افتادن کاربر، اقدامات لازم را انجام دهد.

اپلیکیشن نوار قلب (ECG) و تشخیص ضربان قلب نامنظم یا افزایش و کاهش آن، برنامه ریزی برای اجرای ورزش‌های هوازی، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سایر موارد از جمله قابلیت‌های واچ او اس 8 است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420