لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو M2 در کنفرانس اسفند ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود؟

مک بوک پرو M2 در کنفرانس اسفند ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود؟

خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از مدل‌های پایه مک بوک پرو M2 در جریان کنفرانس مارس ۲۰۲۲ که برابر با اسفند ۱۴۰۰ یا فروردین ۱۴۰۱ است رونمایی کند.

این خبرگزاری برخلاف مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ ادعایی در مورد تاریخ برگزاری این کنفرانس نکرده و برگزاری آن در روز ۸ مارس را تایید یا رد نکرده است. با این حال اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد محصولات رونمایی شده در جریان این رویداد را ارائه داده است.

بر اساس این گزارش جدید، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو M2 را به عنوان اولین محصولات تولید شده با پردازنده‌های جدید پروژه اپل سیلیکون در جریان اولین رویداد ۲۰۲۲ میلادی رونمایی کند. علاوه بر این شرکت اپل از آیفون اس ای ۳ با پشتیبانی از پردازنده بهبود یافته‌تر و سیستم ارتباطی 5G رونمایی می‌کند. آیپد نیز در جریان این رویداد دستخوش تغییراتی ویژه خواهد شد و شرکت اپل امکاناتی ویژه را به آن اضافه خواهد کرد.

دیجی تایمز ادعا کرده که شرکت اپل به غیر از پردازنده و تراشه اصلی، هیچ تغییری را به این سری جدید از مک بوک‌ها نمی‌آورد و صرفا با همان ظاهر و مشخصه‌های گذشته آن را آماده عرضه به بازار می‌کند.

تاپیش از این بلومبرگ حدسیاتی در مورد رونمایی از مک بوک پرو M2 در سال ۲۰۲۲ میلادی و مشخصا در جریان کنفرانس اول این سال را مطرح کرده بود، اما در مورد دقت این شایعه حرفی به میان نیاورده بود. حال دیجی تایمز به عنوان یکی از منابع مستقل خبری که در زمینه پوشش خبرهای محصولات اپل کار می‌کند، احتمال رونمایی از مک بوک پرو با پردازنده M2 در جریان کنفرانس یاد شده را تایید کرده است و احتمالا این محصول قرار است در آینده نزدیک آماده رونمایی و عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427