لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین اپل استور در ابوظبی افتتاح شد

جدیدترین اپل استور در ابوظبی افتتاح شد

به تازگی جدیدترین اپل استور در شهر ابوظبی افتتاح شد که مزین به شیشه‌های منحنی خیره‌کننده در نمای بیرونی و کف مجهز به سنگ کریستال بیانکو است.

اپل استور جدید جایگزین فروشگاه قبلی شده است که در سال ۲۰۱۵ و با اندازه نصف اولین اپل استور این شهر ساخته شد. با توجه به محبوبیت جهانی ابوظبی به عنوان یک مقصد گردشگری، اپل می‌گوید که کارکنان فروشگاه مجموعا به ۳۳ زبان در ۳۲ ملیت صحبت می کنند.

اپل استور یاس مال که سوم فوریه امسال در مرکز خرید بسیار شلوغ در ابوظبی افتتاح شده است و تقریبا دوبرابر ساختمان اولیه و قدیمی سال ۲۰۱۵ است. این فروشگاه به عنوان فضایی طراحی شده است که مشتریان اپل بتوانند آخرین محصولات و خدمات اپل را جستجو کرده و بهترین پشتیبانی را از اعضای تیم آگاه این شرکت دریافت و در جلسات رایگان Today at Apple شرکت کنند.

Deirdre O’Brien معاون ارشد Retail + people اپل گفت با افتتاح اپل یاس مال جدید، تیم این شرکت آماده خوش‌آمدگویی و استقبال از جامعه متنوع و خلاق در فضای زیبای شهر ابوظبی است. اپل سعی دارد که بهترین‌های خود را در این شهر ارائه دهد و تاریخ خود را در این منطقه توسعه دهد.

اپل استور ابوظبی در گوشه مشخصی در مرکز خرید میدان این شهر قرار دارد، نمای بیرونی از شیشه‌ منحنی تشکیل شده که با شیشه‌های سرتاسر ویترین فروشگاه یکپارچه شده است. کف مجهز به مواد کریستال بیانکو و سقف چوبی در همه فضا استفاده شده که مشابه سایر اپل استورهای همه دنیا است.

نور طبیعی از طریق دو نورگیر بزرگ به داخل راه می‌یابد و بازدیدکنندگان دیوار ویدیو و انجمن مستقر در مرکز فروشگاه را می‌بینند که محل برگزاری جلسات رایگان Today at Apple است.

جلسات روزانه که توسط Apple Creative Pros برگزار و مدیریت می‌شود، الهام‌بخش نوآوری بوده، مهارت‌های عملی را آموزش می‌دهند و به مشتریان برای مرور و جستجوی محصولات بیشتر کمک می‌کنند.

تیم فعال در اپل استور جدید از ۱۰۰ عضو تشکیل و از سال ۲۰۱۵ تاکنون دو برابر شده است که به مشتریان در اپل یاس مال خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420