لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرتگ مودشده با اسپیکر خاموش آماده فروش شد

ایرتگ مودشده با اسپیکر خاموش آماده فروش شد

اخیرا فردی اقدام به مود کردن ایرتگ کرده و از آن طریق اسپیکر این محصول را به طور کامل غیرفعال کرده است. او این محصول را آماده فروش در وب سایت eBay کرده است و حالا برخی از افراد اقدام او را به عنوان تلاشی برای تسهیل روند ردیابی افراد و ایجاد مزاحمت با استفاده از ایرتگ عنوان کرده‌اند.

وب سایت PCMag در گزارشی اعلام کرده کمه فروشنده‌ای به تازگی تلاش کرده تا ایرتگ با اسپیکر خاموش را آماده فروش کند. این محصول با قیمت ۷۷.۵۰ دلار آماده عرضه شده است. البته چند دقیقه پس از انتشار این گزارش آگهی مربوط به فروش این ایرتگ دستکاری شده از وب سایت eBay حذف شده است.

ایرتگ معمولی با قیمت ۲۹ دلار به فروش می‌رسد که دارای سیستم‌های هوشمند برای مقابله با ایجاد مزاحمت است. اپل در زمان ایرتگ اعلام کرده بود که شدیدا با ایجاد مزاحمت از طریق ایرتگ مبارزه می‌کند. اپل در همان زمان دو قابلیت امنیتی برای جلوگیری از ردیابی کاربران ارائه داده بود که شامل نوتیفیکیشن تشخیص ایرتگ ناشناس در آیفون کاربران و همچنین انتشار صدا از طریق اسپیکر این محصول می‌شد.

ایرتگ مودشده با اسپیکر خاموش آماده فروش شد

ایرتگ تا به امروز یکی از خبرسازترین محصولات اپل بوده است. با وجود اینکه اپل راهکارهایی برای مقابله با سواستفاده از این محصول را توسعه داده، اما همچنان برخی از افراد از این محصول برای ایجاد مزاحمت و ردیابی افراد استفاده می‌کنند. همچنین برخی از سارقین اتومبیل نیز از ایرتگ برای نشان‌گذاری خودروهایی که تمایل به دزدیدن آن دارند استفاده کرده‌اند تا در جایی خلوت و به دور از چشم شاهدین در صحنه و پلیس اقدام به سرقت اتومبیل کنند.

حال فردی اقدام به دستکاری ایرتگ کرده و این ردیاب شخصی را آماده فروش در eBay کرده است. او البته در توضیحات این محصول اعلام کرده که ایرتگ بدون اسپیکر ابزاری برای ایجاد مزاحمت و نقض حریم خصوصی افراد نیست، با این حال بسیاری از افراد دستکاری این ایرتگ را اقدامی برای تسهیل نقض حریم خصوصی کاربران در نظر گرفته‌اند.

اقدامات اخیر افراد برای سواستفاده از ایرتگ باعث شده تا کمپین‌هایی علیه شرکت اپل راه بیافتد. این کمپین‌ها از اپل درخواست کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر راهکاری قابل اطمینان برای مبارزه با سواستفاده از ایرتگ را توسعه دهد تا این محصول صرفا برای اهداف اصلی خود مورد استفاده قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420