لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرانجام مجبور به اطاعت از قوانین رگولاتوری هلند شد

اپل سرانجام مجبور به اطاعت از قوانین رگولاتوری هلند شد

اپل می‌گوید که با قبول قوانین رگولاتوری هلند، ۲۷ درصد کمیسیون خریدهای موجود در اپلیکیشن‌های ارتباط اجتماعی که از طریق گزینه‌های پرداخت شخص ثالث انجام می‌شود را دریافت خواهد کرد.

اپل در آپدیت وب‌سایت پشتیبانی توسعه‌دهندگان خود گفت که ۲۷ درصد کمیسیون از معاملات موجود در اپلیکیشن‌های دوستیابی که از روش‌های پرداخت جایگزین استفاده می‌کنند را به جای ۳۰ درصد دریافت می‌کند.

اپل اظهار کرد: مطابق با دستور رگولاتوری هلند، اپلیکیشن‌های روابط اجتماعی که اجازه پرداخت درون برنامه‌ای شخص ثالث را به کاربران می‌دهند، باید کمیسیونی بابت این معاملات به اپل پرداخت کنند. این شرکت کمیسیون ۲۷ درصدی را برای هزینه‌ای که کاربر پرداخت می کند و بدون مالیات بر ارزش افزوده در یافت خواهد کرد. این کاهش نرخ شامل ارزش مرتبط با فرایند پرداخت و فعالیت‌های مرتبط نمی‌شود. توسعه‌دهندگان مسئول جمع‌آوری و پرداخت مالیات‌های اعمال شده مثل مالیات بر ارزش افزوده هلند (VAT) برای فروش پردازش شده توسط ارائه‌دهندگان پرداخت شخص ثالث خواهند بود.

اپل ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجبور است قوانین ACM( Authority for Consumers and Marlets) را مبنی بر اجازه به سرویس‌های پرداخت شخص ثالث برای پرداخت درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌های دوستیابی را پذیرفته و به آن عمل کند.

این شرکت هشدار داده است که از خریدهایی که از روش‌های جایگزین برای پرداخت استفاده می‌کنند، مستقیما آگاه نخواهد شد و نمی‌تواند در زمینه بازپرداخت، سابقه خرید، مدیریت اشتراک و سایر مشکلات مرتبط با سیستم پرداخت درون برنامه‌ای به کاربران کمکی ارائه دهد.

اپل همچنین گفت توسعه‌دهندگانی که از این امتیازات استفاده می‌کنند باید مسئولیت‌های اضافه را نیز انجام دهند و ضروری است که به طور ماهیانه فروش کالاهای دیجیتال و محتوا را از طریق اپ استور و در پایان ماه مالی به اپل ارائه دهند.

این شرکت قبلا اپلیکیشن‌های ارتباط اجتماعی را برای استفاده از روش‌های پرداخت شخص ثالث منع کرده بود و ACM با حکم سوء استفاده از قدرت بازار، در ماه دسامبر این قوانین را برای اپل صادر کرد. رگولاتوری هلند همچنین اپل را به پرداخت جریمه ۵۰ میلیون یورویی برای هر هفته تا مهلت ضرب‌الاجل تهدید  کرد.

با وجود موافقت اپل با این حکم، این شرکت از مقامات هلند درخواست تجدیدنظر کرده است، زیرا ادعا می‌کند که اجرای این قوانین به ضرر کاربران اپ استور است. اپل همچنین می‌گوید که اعمال این تغییرات، تجربه کاربر را به خطر می‌اندازد و می‌تواند حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربر را تهدید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427