لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوره آزمایشی سه ماهه رایگان اپل موزیک به یک ماه کاهش یافت

دوره آزمایشی سه ماهه رایگان اپل موزیک به یک ماه کاهش یافت

دوره آزمایشی رایگان اپل موزیک که از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۵ برای کاربرانی که اولین بار اشتراک این سرویس را دریافت می‌کردند سه ماهه بوده، اکنون به یک ماه کاهش یافته است.

اخیرا شرکت اپل در طرحی جدید، دوره آزمایشی کوتاه‌تر یک ماهه را به جای دوره سه ماهه به مشترکین بار اول اپل موزیک در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا، ژاپن و سایر کشورها ارائه می‌کند، این تغییر ابتدا توسط وبلاگ ژاپنی Mac Otakara مشاهده شده بود.

هزینه اشتراک اپل موزیک در این طرح تغییری نکرده است که در ایالات متحده با یک طرح انفرادی با قیمت 9.99 دلار ماهیانه  و بعد از دوره آزمایشی یک ماهه رایگان در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

در مقایسه، اسپاتیفای یا همان سرویس استریم موسیقی، دوره آزمایشی یک ماهه رایگان را به عنوان سطح پریمیوم ارائه می‌کند، اما این سرویس موسیقی در حال حاضر  دوره آزمایشی دو ماهه با زمان محدود و به عنوان تبلیغ در ایالات متحده و برخی کشورهای منتخب راه‌اندازی کرده است.

اسپاتیفای همچنین دوره آزمایشی سه ماهه رایگان را برای مشترکین بار اول خود که از طریق سامانه پرداخت و انتقال وجه آنلاین PayPal  ثبت نام کنند، در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که اپل موزیک  دوره آزمایشی شش ماهه رایگان برای مدت زمان محدودی به مشترکینی ارائه می‌دهد که واجد شرایط خرید ایرپاد، بیتس یا مدل‌های هوم پاد باشند.

برخی از قابلیت‌های مهم و عمده اپل موزیک، این اپلیکیشن را به پلتفرم پخش موزریک قدرتمند و جذابی تبدیل کرده است. مواردی از جمله دسته‌بندی موزیک‌ها و آلبوم‌های مورد علاقه کاربران یا مشترکین در این اپلیکیشن، امکان فعال یا غیرفعال کردن بخش Apple Music Connect، امکان پخش لیست موزیک‌های درهم ریخته یا Shuffle، مشاهده و مدیریت لیست موزیک‌های ذخیره شده در این اپلیکیشن، امکان جستجو و دانلود اجراهای مورد علاقه کاربر در اپل موزیک، استفاده از قابلیت Family Sharing در این اپلیکیشن و در نهایت امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های مختلفی مثل لپ تاپ، موبایل و تبلت است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420