لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت اپل از فیلم سازنده «اپل من» جنجال به پا کرد

شکایت اپل از فیلم سازنده «اپل من» جنجال به پا کرد

واسیلی موشکالنکو کارگردان و فیلم‌ساز مستقلی که در فیلم کمدی «اپل من» را ساخته با انتشار ویدیویی در یوتیوب، از اپل خواسته تا از شکایت خود علیه او صرف نظر کند.

این فیلم‌ساز با انتشار ویدیویی از تمام حامیان مالی که به او کمک کرده‌اند که فیلم اپل من را بسازد تشکر کرده است و از طرف دیگر از شرکت اپل مودبانه درخواست کرده تا به فیلم او کاری نداشته باشد. انتشار ویدیوی او سروصدای زیادی را به پا کرده و بسیاری از طرفداران او نیز سعی کرده‌اند تا اپل را به صرف نظر از این شکایت تشویق کنند.

داستان از کجا شروع شد؟

در سال ۲۰۲۰ موشکالنکو یک پروژه جدید را در کیک استارتر ایجاد می‌کند و اعلام می‌کند که تصمیم به ساخت یک فیلم اکشن کمدی به نام اپل مک دارد. این فیلم درباره ابرقهرهمانی به نام اپل من است که نیمی انسان و نیمی سیب است و می‌تواند سیب‌های اطراف خودش را کنترل کند.

این پروژه کیک استارتر با توجه بسیاری از افراد مواجه شد و در نهایت بودجه لازم برای ساخت آن به دست آمد.  موشکالنکو نیز توانست این فیلم را بسازد و در حال حاضر در مراحل پایانی انتشار آن قرار دارد. با این حال شرکت اپل اقدام به ثبت شکایت از این فیلم کرده و در دادخواست خود خواستار جلوگیری از انتشار این فیلم شده است.

موشکالنکو در ویدیوی خود اعلام کرده که اپل یک سند ۴۶۷ صفحه‌ای را به عنوان دادخواست به او فرستاده است و در تلاش برای توقف انتشار این فیلم است.

موشکالنکو هم در ویدیوی منتشر شده اعلام کرده که این فیلم هیچ ربطی به شرکت اپل و محصولات آن ندارد و صرفا از نام «سیب» استفاده کرده است.

این موضوع در حال حاضر واکنش‌های زیادی داشته است. بسیاری از افراد، شرکت اپل را متهم به انحصار کردن نام سیب در تمام زبان‌ها می‌دانند و بسیاری دیگر از اپل در این جریان حمایت کرده‌اند. با این حال نتیجه این ثبت شکایت قابل مشاهده باید دید که نتیجه این پرونده حقوقی چه خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420