لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب ۹۸۰ دلاری ایرپاد مکس توسط گوچی رونمایی شد

قاب ۹۸۰ دلاری ایرپاد مکس توسط گوچی رونمایی شد

برند گوچی به تازگی یک کیف اختصاصی برای ایرپاد مکس تولید کرده و آن را با قیمت ۹۸۰ دلار آماده فروش کرده است. این قاب برای افرادی ساخته شده که به محصولات لوکس علاقه دارند و از طرف دیگر از طراحی اسمارت کیس اختصاصی شرکت اپل برای این محصول خوششان نمی‌آید.

گوچی نام این کیف را «کیس اوفیلیا برای ایرپاد مکس» اعلام کرده که فقط به صورت آنلاین آماده فروش کرده است. این محصول ظاهری مدرن دارد و گوچی برای طراحی آن به از محصولات قدیمی خود الهام گرفته است. در حقیقت قرار گرفتن ایرپاد مکس در این کیف، یک ظاهر ترکیبی کلاسیک و مدرن را ایجاد می‌کند که در نوع خود می‌تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

گوچی اعلام کرده که این محصول از متریال‌هایی سازگار با محیط زیست ساخته شده است و همچنین یک بند برای آویزان کردن آن روی شانه نیز در نظر گرفته است.

این قاب لوکس در حالی با قیمت ۹۸۰ دلار آماده فروش شده که ایرپاد مکس که محصول اصلی برای قرار گرفتن آن در نظر گرفته شده، ۵۴۹ دلار آماده فروش شده است. این عدم تطابق قیمت نیز با واکنش‌های عجیبی همراه شده است و برخی از کاربران در سراسر جهان دیدگاه خود را نسبت به این محصول گوچی اعلام کرده‌اند.

قیمت این کیف تقریبا دو برابر قیمت محصول اصلی است که باید از آن نگه‌داری کند. گفتنی است که این اولین محصول گوچی از این دست نبوده و این برند تا پیش از این نیز کیس‌های مخافظ برای ایرپادهای نسل ۱ و ۲ و پرو تولید کرده بود.

در حقیقت هدف اصلی گوچی تولید محصولی لوکس و زیبا که در نوع خود می‌تواند توجه برخی از افراد را به خود جلب کند.

گوچی چندین بار تاکید کرده این محصول طی استراتژی‌های جدید این برند برای حفظ محیط زیست ساخته شده و آسیبی به منابع طبیعی از طریق آن وارد نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373