لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری سن کاربران را یک سال اشتباه می‌گوید!

سیری سن کاربران را یک سال اشتباه می‌گوید!

برخی از کاربران آیفون‌ها در زمان پرسیدن این سوال از سیری که چقدر سن دارند، با پاسخ‌های اشتباه و با اختلاف یک سال مواجه می‌شوند که موجب تعجب آن‌ها شده است.

یکی از نویسندگان وب سایت Macrumors اعلام کرده که سیری در تشخیص سن کاربران خود و تاریخ تولد آن‌ها با مشکلاتی خاص و بحث برانگیز مواجه است؛ این نویسنده اعلام کرده که سیری نمی‌تواند به درستی سن کاربران را محاسبه کند و به اشتباه سن کاربران را رند می‌کند. برای مثال سیری کسی که ۲۷ سال و چند ماه سن دارد را بیست و هشت ساله در نظر می‌گیرد.

به صورت پیشفرض سیری می‌تواند تاریخ تولد کاربران را پیدا کند و از آن طریق سن را محاسبه کند. با این حال به نظر می‌رسد که سیری فقط به سال تولد کاربران دسترسی دارد و ماه و روز را دریافت نمی‌کند.

وب سایت دانمارکی iCulture نیز احتمال این موضوع را مطرح کرده که سیری صرفا به سال تولد کاربران دسترسی دارد و نمی‌تواند بر اساس ماه و روز سن کاربران را تشخیص دهد.

گفتنی است که سیری اطلاعات سن را از روی کارت مخاطبین کاربران دریافت می‌کند و در صورت عدم پر کردن اطلاعات مربوط به آن سیری تاریخ تولد و میزان سن کاربران را در اختیار نخواهد داشت.

گفتنی است که این محاسبه اشتباه تنها برای تعداد کمی از کاربران رخ داده است، وب سایت Macrumors از کاربران خود خواسته تا در نسخه‌های مختلف آی او اس ۱۵.۳ تا ۱۵.۴ از سیری سن‌شان را بپرسند که در میان تمام کاربران تنها یک کاربر اعلام کرده بود که سنش اشتباه است. این اشتباه کوچک از طرف دستیار دیجیتالی سیری توجه برخی از کاربران را به خود جلب کرده است و باعث شده تا دست کم برای یک بار هم که شده سن خودشان را از این پیام رسان بپرسند و نتیجه این موضوع را ببینند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420