لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس گیم پس چیست و چرا درمیان گیمرها محبوب شده است؟

ایکس باکس گیم پس چیست و چرا درمیان گیمرها محبوب شده است؟

شرکت مایکروسافت از سال ۲۰۱۷ اقدام به رونمایی از سرویس ایکس باکس گیم پس کرده است که امکاناتی ویژه را به کاربران کامپیوترهای ویندوزی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس در کنار ایکس باکس وان فراهم می‌کند. حال سوال اصلی برخی از کاربران تازه کار ایکس باکس این است که سرویس گیم پس چیست و چرا بسیاری از گیمرها تمایل به استفاده از این سرویس دارند.

ایکس باکس گیم پس چیست؟

ایکس باکس گیم پس در حقیقت یک سرویس اشتراکی زمان‌دار است که به کاربران کنسول ایکس باکس و کامیپوترهای شخصی این اجازه را می‌دهد تا به آرشیوی عظیم از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. آرشیو بازی‌های ارائه شده در این سرویس به صورت مداوم به روز می‌شوند، اما مهم‌ترین آپدیت این سرویس به صورت سالانه است که عناوین پرطرفدار AAA نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود. کاربران تا زمانی که این اشتراک را به صورت فعال داشته باشند، می‌توانند از تمامی آرشیو‌های ارائه شده در این مجموعه استفاده کنند.

به زبان ساده‌تر!

به زبان ساده‌تر، کاربران ایکس باکس به جای خرید یک بازی با قیمت متوسط بین ۴۰ تا ۶۰ دلار، تصمیم می‌گیرند تا سرویس گیم پس را با قیمت ۱۰ دلار به صورت ماهانه خریداری کنند و به جای خرید فقط یک بازی، در مدت زمان یک ماه به صدها بازی، علاوه بر عنوانی که برای خرید مورد نظرشان بود نیز دسترسی داشته باشند.

به طور خلاصه، مهم‌ترین مشخصه گیم پس مثل سرویس‌های استریم ویدیو و موزیک مثل نتفلیکس و اسپاتیفای است که به جای اینکه مالکیت یک بازی، فیلم یا موسیقی را با قیمت بالا در اختیار داشته باشید، می‌توانید با خرید اشتراک در مدت زمانی مشخص به مجموعه زیادی از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشید.

انواع سرویس گیم پس

گیم پس دارای سه سرویس با قیمت‌ها و امکانات متفاوت است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرویس آلتیمیت با قیمت ۱۴.۹۹ دلار: در این سرویس. شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ بازی را در کامپیوتر بازی کنید. امکان اجرای بازی‌های ایکس کلاود فقط برای این سرویس ارائه شده است.
  • سرویس PC که امکان اجرای ۱۰۰ بازی را با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه برای کاربران پی سی ارائه می‌کند
  • سرویس کنسول که امکان اجرای ۱۰۰ بازی را با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه برای کاربران کنسول ایکس باکس ارائه می‌کند.

 

ایکس کلاود قابلیت مهم بعدی گیم پس

یکی دیگر از قابلیت‌های ارائه شده در گیم پس امکان استفاده از سرویس ایکس کلاود برای اجرای بازی‌های ابری است. کاربرانی که اشتراک گیم پس را خریداری می‌کنند می‌توانند در آیفون، آیپد و گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازی‌ها را به صورت پردازش ابری اجرا کنند.

خرید گیم پس به چه صورت است؟

راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای دسترسی به بازی‌های گیم پس خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس و وارد کردن آن در اکانت شخصی خودتان است. پس از فعال شدن این اکانت امکان دسترسی به تمامی بازی‌های مورد نظرتان را خواهید داشت.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420