لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ماشین خودران اپل سرعت گرفت

پروژه ماشین خودران اپل سرعت گرفت

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین شماره خبر‌نامه Power On گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه مدیر دیگری از تیم ماشین خودران پروژه تایتان، کناره‌گیری کرده است. اما این جدایی باعث سرعت گرفتن توسعه این پروژه شده است.

بنابر گفته گورمن، Joe Bass که به مدت هفت سال رئیس بخش مدیریت برنامه مهندسی نرم افزار در تیم ماشین خودران اپل بود، این شرکت را ترک کرد. او در لینکدین خود این موضوع را تایید کرده و اکنون به ر یاست بخش مدیریت برنامه فنی شرکت متا منصوب شده است.

گورمن در این گزارش اشاره کرده است که تقریبا همه تیم مدیریت ماشین خودران اپل در اوایل 2021 به پیروی از باس، این شرکت را ترک کردند. بنابر گفته او سال 2022 برای پروژه تایتان اپل، سال «ساخت یا شکست» است، همچنین اپل قصد دارد تا سال 2025 ماشین الکتریکی خودران را عرضه کند. در حقیقت اپل با چالشی مواجه شده که به خاطر جدایی متخصصین خود مجبور شده تا به پروژه تایتان سرعت ببخشد و اگر این کار را نکند باید روند توسعه این پروژه را به طور کامل کنار بگذارد.

بلومبرگ همچنین تاکید کرد که هدف کوین لینچ رئیس پروژه تایتان این است که بازار خودروهای الکتریکی را با ماشین خودران اپل شگفت‌زده کند.

طی چند سال گذشته، تیم ماشین خودران اپل به طور همزمان دو مسیر را بررسی کرده بود که شامل یک مدل با قابلیت خودران و متمرکز بر فرمان و شتاب و شبیه به ماشین‌های فعلی تسلا بوده است و مدل دیگر ماشینی با توانایی کامل خودران بدون نیاز به دخالت انسان است.

اپل برای رسیدن به این هدف بر تولید تراشه پیچیده‌ای متمرکز شده است که احتمالا به دلیل داغ شدن زیاد، نیاز به خنک کننده خاصی دارد.

این پروژه اکنون تحت مدیریت کوین لینچ که مدیر نرم افزار اپل واچ نیز هست، تیم مهندسی روی مسیر دوم تمرکز کرده است. پس از انتشار این گزارش، اپل کارمندان زیادی را در این پروژه از دست داده و جای سوال است که با وضعیت موجود چگونه پیشرفت خواهد کرد.

خبرگزاری دیجی‌تایمز گفته است که خودروی اپل تا سال 2025 روانه بازار خواهد شد، مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل نیز بر این باور است که اپل کار احتمالا بین 2023 تا 2025 عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420